KriegHeim Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hei, nå har det seg sånn at jeg også har fått ett gavekort på bilradiospesialisten på 2k, så da skal jeg legge i ca. 3 selv.. Hva er den råeste forsterkern til den prisen? skal ha noe strømsterkt og skal spille pent! helst en to kanaler, men 4 kanals som jeg kan brokoble ekke så ille det heller, har ikke så my peiling på bilstereo :rolleyes: ekke det en fra bilradioen her da? som kaller seg alpher eller noe sånt? han må da vite d ;) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Vil nesten påstå at en T5002 eller en P6002 er det beste du får for 5000kr! Hvilken av disse to, kommer mer an på hva du skal bruke den til.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Mitt råd er Audison Lrx eller Cadence. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 har endel cadence fra før. så det er jo ikke å nekte på.. er fosgate forsterkerne strømsterk? har en cadence 12" fra før, og vurderer å slenge inn en 12" pioneer spl i tillegg.. må være noe som driver det avsindig bra :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Du har jo kicker. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Golf4: Han skriver jo at han har gavekort på 2k på bilradiospesialisten, så vil tro det må bli noe de selger der. Og de selger vel ikke cadence og audison? Tilbake on-topic:p Skal forsterkeren drive sub(er), ville jeg heller gått for en mono forsterker. Ja, rockford forsterkerene er strømsterke! Se foreksempel på T5002 som er oppgitt til 2*75watt @ 4ohm rms(1*500watt @ 2ohm rms), den har 100ampere sikring. Mens en AUDISON LRx 2.500, som koster litt mer er oppgitt til 2*200watt @ 4ohm rms(1*660watt @ 4 ohm) men har en 50A sikring.. Vet ikke hvilken som er kraftigst?:rolleyes: Greit nok, det er ikke bare størrelsen på skiringen som har noe å si, men det gir somregel en god pekepin(spesielt når den er dobbelt så stor).. Men hvis det er forsterker til sub, ville jeg heller kjøpt en monoforsterker.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 DLS A6 eller CAD-1000 men dette monoblokker Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg