ha|||on Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Noen som vet hvor jeg skaffer mutter til lambdasensor? Jeg sikter altså til den mutteren som sveises inn i eksosanlegg/grenrør. Det er likt på alle sensorer, ikke sant? Ser ut til at gjengene er M18... Har Tess/Jernia slike muttere? Takker for alle svar, og god jul, ja! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Wurth har vel disse... Kan vel få kjøpt dem på Tingstad også.. men de har minste pris på 200,- hehe... blir endel muttere da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Tess selger noe rørfittings som kan brukes. Det har jeg brukt noen ganger M18X1.5 Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Takker, begge to! Tess høres bra ut, jeg må uansett en tur dit for å skaffe noe slanger og greier. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Har så jeg kan lage til deg om du ikke får tak i. Har kjøpt ett gjengesett til Lamda muttere... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Det ordna seg! Fikk tak i hos Harald Grønvold AS på Ski. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg