sløv Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Hvem corradoer befinner seg i og rundt bergen...? bilder og "stats"...? Tenkte å "JOINE" dere ved å anskaffe meg et slikt motorkjøretøy.... MVH ROBO Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg har 2 stk Corradoer og holder til i Bergen vest. Har en rød G60 og en svart 16v turbo. Er ikke så veldig mange Corradoer her. Kjenner til 2 andre som har, men han ene skal selge den så kanskje du kan ta en titt på den? -90947334 Fredrik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 hvilke corrado er det da..? 2.0L, G60 eller vr6..? turbo..? er intr. evt. pris...? bilder...? kan sendes på robin_nfp@hotmail.com Mvh Robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 vet om en corrado prosjekt her ute på tjukkholmen(askøy) :D :D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Den som er tilsalgs går for 30.000. rød g60. nylakkert og i grei stand. du får ringe på 93622727 og høre. Eller du kan få kjøpe den svarte min men da må du nok ut med litt mere cash :D Hva corrado prosjekt greier som går på askøy da? Eneste jeg har hørt om der ute var en grønn som ble solgt for litt siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 hva skal du ha for din da..? :P :P du har vel ikke noen bilder av den røde vel...? (legge ut her..??) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 den grønne der ute på askøuy e det hvertfall meg som har kjøpt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by OLW den grønne der ute på askøuy e det hvertfall meg som har kjøpt kjenner han som hadde den før! bjarne:) Hva corrado prosjekt greier som går på askøy da?Eneste jeg har hørt om der ute var en grønn som ble solgt for litt siden[/b] det e en kamerat av meg som har en rød en som han skal breddes og stayles opp osv!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 jepp eg har sertifikatet hannes i bilen vist han vil ha det igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hvem som eier den svart/lilla Vr6'en som står på strømsnes med "utslitt" motor da? Er den tilsagls? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Turbo_FB Hvem som eier den svart/lilla Vr6'en som står på strømsnes med "utslitt" motor da? Er den tilsagls? tviler på den e til salg, han skal fikse motoren!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg