olehenri Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 fikk faktisk noe jeg trengte.. :P Skinnseter uten varme og vinter passer ikke sammen, så fikk et 12v varmeteppe te å varme skinka når jeg kjører.. skal bli digg å ikke rive laus de forfrosne rævbællum hver gang jeg skal ut av bilen.. :D:op Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Hva er poenget med denne tråden, og hva i all verden gjør den i Golf2-forumet? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hva er poenget med denne tråden, og hva i all verden gjør den i Golf2-forumet? je posta feil okey? sku værra på den go jul posten her på golf 2! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 n00b. :o Postcount 1up! BANZAIII!!! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hva er poenget med denne tråden, og hva i all verden gjør den i Golf2-forumet? det at dette er i golf 2 delen av forumet, kan jo være at det er her han hører hjemme da.... slapp av, ro ned :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Og han fikk ikke flere posts av det heller... :p Fikk samme greia. Vet ikke om jeg skal beholde den, da jeg har kupévarmer som står å varmer opp for meg før jeg skal ut. Men! Hender jo at jeg skal hjem fra skolen igjen også, og der er det ikke varme... Dilemma.. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng n00b. :o Postcount 1up! BANZAIII!!! å hva i all verden gjør DU i golf 2 forumet a? sekke no om at du kjøre golf 2 eller at du burde høre til her?!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by olehenri å hva i all verden gjør DU i golf 2 forumet a? Øker postcounten min, vel! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Har det plutselig blitt sånn "Min-og-din-del" her? At enkelte hører hjemme her, mens andre ikke hører hjemme? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Du Øyvind, jeg syntes ikke den forferdelig glade jenta du har i avataren din passer så bra til deg, med tanke på humøret :rolleyes: GOD JUL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Øker postcounten min, vel! hvis det er alt du gjør? har du et kjedelig liv eller=? :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Espen|3k Du Øyvind, jeg syntes ikke den forferdelig glade jenta du har i avataren din passer så bra til deg, med tanke på humøret :rolleyes: GOD JUL! Klart ikke. Men hun er sååå søøøt... hvis det er alt du gjør? har du et kjedelig liv eller=? :P :P Jeg har *ikke noe* liv, takk. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg