AnDtHo Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 ja da.. har avtrekk og hele pakka! du har ikke msn? Du har PM!! :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 ja ja.. hvar oss lakkerer i dag, han sa ut i neste uke kansje før påske så var den ferdig... hamn hadde så mye og gjøre :knob: men men, får leva med det.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ååå nå venter jeg i spenning.. kommer nå til uka uasett ass :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 sjit rå bil. kor kjøpte du potta å luft filteret og innsuget. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 sjit rå bil. kor kjøpte du potta å luft filteret og innsuget. potte torshow, insuget er fra mx-5 turbo kit og filteret er bare vanlig greencotten filter Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hvar innom og titta for noen dager siden så begynner og ta form! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 skal innom i dag vis de er der og titte litt igjen! skal ta noen bilder vis de er der og jobber maby.. :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 da er den ferddig lakkert.. hentet delene i dag så nå mangler det bare bilen som jeg skal hente etter skolen i morgen! så bilder kommer på kvelden i morra for de som innteriserer seg. ble helt strøkent og nydelig. alt av lister, speil, kanter alt er hel lakkert så det er cleant! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd.e Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Gratulerer! *Venter i spenning på bilder* :roll: Siter 205 GTI 1,9 yodude http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=453 yodude http://www.Peugeotklubb.no yodude og prosjektet http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Gratulerer! *Venter i spenning på bilder* :roll: når jeg hentet den i dag!! ååå var så nydelig syn.. den er jo ikke montert da! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 litt bilder av lakk og farge! litt annet snacks! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Den fargen var du heldig med :D Bare kosejobb igjen nå vel? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Den fargen var du heldig med :D Bare kosejobb igjen nå vel? det blir det ass... montere LYD, stoler, motor ferdig også diverse Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Gleder meg til jeg er like langt... Vi ser vel deg på en del treff utover sommeren da? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Gleder meg til jeg er like langt... Vi ser vel deg på en del treff utover sommeren da? kommer på det jeg kan komme på... er og se på gatebil treffene utover :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg