Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 pris? bilde? inganger? Skal finne det ut. Sender PM når han gidder å svare tlf.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 drev ute litt i dag og monterte girkule, driver og pusler litt mens man venter på lappen! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 drar i morra og henter bilen kl 2! endelig.... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 da var den nye bilen i hus, tar bilder i morra! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 lol ja, i dag begynte jeg og ta ut motor og girkasse av cherry`n. skilte ledningsnettet fra bilen så det er bare og løfte den ut. skal total renovere motoren og bytte alt som ikke er metall (stempler, veiv, råder, ventiler osv) som pakninger, simringer, tetninger osv. bytter også råde lagre, bære lagre, stempel ringer. honer sylinder veggene og plansliper blokk og topp lol skal sette på: -bensinpumpe (200sx god for 220HK) -bensintrykk regulator -topp montert IC -IHI turbo fra UNO -elbov og downpipe i 2"tommer -silikon trykkslanger håper på større dyser, større IC og en T25/t28 -dump Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 *kose på store uno-turboen* hihi blir bra detta, men synes nå heller du skal satse på å sette i stand cherry turboen :scared Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 *kose på store uno-turboen* hihiblir bra detta, men synes nå heller du skal satse på å sette i stand cherry turboen :scared jau, henter kansje en spella ny en til uka blir sponset av nissan romerike av en på oppretter avdelinga.. men får se :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 jau, henter kansje en spella ny en til uka blir sponset av nissan romerike av en på oppretter avdelinga.. men får se :) Så da blir det både cherry og nissan? Det er jo fett thumpsup m'm Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Så da blir det både cherry og nissan? Det er jo fett thumpsup m'm nei cherry GTT motoren skal inn i nissanen :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nei cherry GTT motoren skal inn i nissanen :) Missforstod bare denne kommentaren til at du fikk en Cherry til: jau, henter kansje en spella ny en til uka blir sponset av nissan romerike av en på oppretter avdelinga.. men får se :) Var ikke verre en det.. Har jo fått med meg at du skal ha motor en over i Coupèen ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 herlige stoler! pris på de? stå på videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 herlige stoler!pris på de? stå på videre jeg betalte ikke alt foir mye men de kostet 2200 per stykk. :scared Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Missforstod bare denne kommentaren til at du fikk en Cherry til: Var ikke verre en det.. Har jo fått med meg at du skal ha motor en over i Coupèen ;) he he, ja ja.. det jeg mente hvar at jeg skulle få en helt nye turbo av nissan romerike av en som jobber på skade avdelinga der :) ikke en hel bil.. cherryn går på dynga i morra.. finner ikke camen min så får ikke tatt bilder.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jap-power: hva er olje ut på GTT motoren? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jap-power: hva er olje ut på GTT motoren? Hva er olje ut? Den tror jeg ikke jeg skjønte helt... Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg