Jorgen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Synes ikke bildene får frem fargen i lakken skikkelig, denne var peen, litt sånn gunmetalaktig.. :) Blir bra detta Steffen :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Synes ikke bildene får frem fargen i lakken skikkelig, denne var peen, litt sånn gunmetalaktig.. :)Blir bra detta Steffen :) takk, syntes de to øverste bildene på side 10 er de beste.. der ser du fargen skikkelig. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ser bra ut. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ser bra ut. takk takk, hyggelig prat her om dagen litt mere som har skjedd.. -satt på lister -montert speil, håndtak, låser osv montert i stolene mine også :titties: [/img] [/img] for og feste stolene brukte jeg aluminium plater som jeg skrudde i det orginale understellet som jeg videre skrudde stolene på! brukte 5-10 min per side :rolleyes: [/img] [/img] Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 litt bilder av lakk og farge! litt annet snacks! skulle bare samle bildene på en side Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vell er på utskikk etter en del snacks -motor av slaget cherry gtt (e15et) helst med girkasse og det hele. kom med forslag og tips til veidere utvikling neste på lista nå er om montere -olje trykk måler -olje temp måler -støpe insug boks med følere og filter -bygge inn en enkel stereo montering bilder av dette kommer selvsagt i tur og orden så da er det morsomt med feedback Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 for og feste stolene brukte jeg aluminium plater som jeg skrudde i det orginale understellet som jeg videre skrudde stolene på! brukte 5-10 min per side :rolleyes: Vet ikke om jeg hadde lagt livet mitt i henda på en plate med aluminium skulle du være så uheldig å kolidere en gang.. Hele stolen vil løsne og vippe forover.. Er ekstreme krefter som slippes løs i en bilkrasj.. Jeg har gjort det samme som deg omtrent, bare et jeg brukte 5mm tykke jern av rustfritt stål.. Burde holde det.. hehe.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 takk takk, hyggelig prat her om dagen Det var det. Fint å møte andre som liker/jobber med Sunny. Her syns jeg man ser ser fargen på lakken veldig bra. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Vet ikke om jeg hadde lagt livet mitt i henda på en plate med aluminium skulle du være så uheldig å kolidere en gang.. Hele stolen vil løsne og vippe forover.. Er ekstreme krefter som slippes løs i en bilkrasj.. Jeg har gjort det samme som deg omtrent, bare et jeg brukte 5mm tykke jern av rustfritt stål.. Burde holde det.. hehe.. :) de holder.. det er skrudd i flatjern også.. platen er bare pynt nesten, pluss at man ser rillene opp mellom stolen KLARTE TEORI I DAG, da er det bare og bestille oppkjøring Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ferdig montert og jeg ble meget fornøyd med lyd og alt.... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 KLARTE TEORI I DAG, da er det bare og bestille oppkjøring Gratulerer! dette er altså førstebilen? Du begyner med stil, må jeg si :D Bilen ble virkelig flott i den fargen. Gleder meg til å se den på treff i sommer! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Gratulerer! dette er altså førstebilen? Du begyner med stil, må jeg si :D Bilen ble virkelig flott i den fargen. Gleder meg til å se den på treff i sommer! takk takk, man må jo det! jobbet jevt i ca halvt år nå for og få den slik den er nå.. kommer på alle treff jeg kan ha råd til og mulighet til og komme på! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Grom bil du har! Fargen passet bilen helt perfekt! Kan vel kjøpe den motoren her vel? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=711519 Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Grom bil du har! Fargen passet bilen helt perfekt! Kan vel kjøpe den motoren her vel? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=711519 joa tittet på den men den er for langt unna.... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er Larvik for langt unna?? Det er jo bare en kort stubb nedover e18 det. ca 1.5 time. Denne hadde gjort bilen din komplett syns jeg :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg