steffen karlstad Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Du får ha lykke til ;) Fint å se folk under 18 med pågangsmot og planer ihvertfall! Hva som må sveises om vet nok du mye bedre en meg. Jeg må uansett sveise om alt når jeg skal bygge... Er ikke mange felles deler på sunny og cherry e10 '74... :rolleyes: takk takk.. realsistisk er ca 150-170hk i motoren.. drømmer er om en ca18det (200sx motor) med sunny gti girkasse og motorfester.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 fikk på skilter så første prøve turen var natt til lørdag! heeelt nydelig og kjøre..... og cobra monaco (blå) stolene var nydlige og sitte i BEKLAGER AT SKILTENE ER SÅ STYGGE Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 skulle bare nevne at jeg kommer på rudskogen i morra 3.mai.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 skulle bare nevne at jeg kommer på rudskogen i morra 3.mai.. hva skjer der a??? *ti tegn* Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva skjer der a??? *ti tegn* det har vært bane treff i dag.. så mange stilte opp :) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vell litt updates er vell at bilen lever nå på veien og derfor så står det litt stille med bilen! kjører en del med L... lappen om en snau måned! -planene framover nå er å sette inn et halv bur som jeg kan bygge videre på senere -målere som olje trykk, olje temp og air/fuel ratio skal monteres -MOTOREN SKAL SNART PÅBEGGYNNES så alt av info jeg kan få vill jeg ha. -ØNSKER TILBUD AV ALLE SOM HAR DELER ELLER MOTORER SOM KAN BRUKES -ØNSKER OGSÅ ANDRE DELER SOM ORGINALE DELER, gti deler og andre deler som tårnstivere. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Så ikke så værst ut den bilen der ;) Mye hk sitter det i bilen til Rapstad egentlig? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Så ikke så værst ut den bilen der ;) Mye hk sitter det i bilen til Rapstad egentlig? sitter ca 170+ pluss i den! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 offtopic. Du eller Rapstad har vel ikke noe RMX/SMX deler tilovers, lurte på bare fronten med lykten evt? Trenger det til mitt nye prosjekt! sombrero Fra min stjålne moped, som ble tatt 4 meter fra huset mitt 1. Mars 2003? Vil du virkelig ha de delene? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 offtopic. Du eller Rapstad har vel ikke noe RMX/SMX deler tilovers, lurte på bare fronten med lykten evt? Trenger det til mitt nye prosjekt! sombrero har ikke det.... hvorfor ikke ta dette i pm henrik? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 har ikke det.... hvorfor ikke ta dette i pm henrik? Har slettet det nå. send meg Pm om du veit om noe slikt noe da. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 vell litt updates er vell at bilen lever nå på veien og derfor så står det litt stille med bilen! kjører en del med L... lappen om en snau måned! -planene framover nå er å sette inn et halv bur som jeg kan bygge videre på senere -målere som olje trykk, olje temp og air/fuel ratio skal monteres -MOTOREN SKAL SNART PÅBEGGYNNES så alt av info jeg kan få vill jeg ha. -ØNSKER TILBUD AV ALLE SOM HAR DELER ELLER MOTORER SOM KAN BRUKES -ØNSKER OGSÅ ANDRE DELER SOM ORGINALE DELER, gti deler og andre deler som tårnstivere. jeg kjøpte like så godt en komplett cherry gtt i dag jeg så til de neste ukene framover begynner jeg å bygge motor... skal også sette over GTT bremser og slikt Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Lykkke til! :) Håper det blir like bra som bilen! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Lykkke til! :) Håper det blir like bra som bilen! takk takk.. fant netopp ut at det er 4-114,3 boltcirkel så spørs om det kommer på noen bremser før til vinteren! men henter bilen til uka eller neste helg så følg med da blir det masse bilder! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 4x114,3 er samma som min :) (ae86). Andre biler med det samme er 200sx, 240z, gammel skyline, nyere toyota+++ Er skammelig mye rå hjul på ebay! :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg