Gå til innhold

nissan sunny (b12)

Ranger emnet

steffen karlstad

Anbefalte innlegg

Du får ha lykke til ;) Fint å se folk under 18 med pågangsmot og planer ihvertfall! Hva som må sveises om vet nok du mye bedre en meg. Jeg må uansett sveise om alt når jeg skal bygge... Er ikke mange felles deler på sunny og cherry e10 '74... :rolleyes:

takk takk..

realsistisk er ca 150-170hk i motoren..

drømmer er om en ca18det (200sx motor) med sunny gti girkasse og motorfester..

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 293
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vell litt updates er vell at bilen lever nå på veien og derfor så står det litt stille med bilen! kjører en del med L...

lappen om en snau måned!

-planene framover nå er å sette inn et halv bur som jeg kan bygge videre på senere

-målere som olje trykk, olje temp og air/fuel ratio skal monteres

-MOTOREN SKAL SNART PÅBEGGYNNES så alt av info jeg kan få vill jeg ha.

-ØNSKER TILBUD AV ALLE SOM HAR DELER ELLER MOTORER SOM KAN BRUKES

-ØNSKER OGSÅ ANDRE DELER SOM ORGINALE DELER, gti deler og andre deler som tårnstivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic. Du eller Rapstad har vel ikke noe RMX/SMX deler tilovers, lurte på bare fronten med lykten evt? Trenger det til mitt nye prosjekt! sombrero

Fra min stjålne moped, som ble tatt 4 meter fra huset mitt 1. Mars 2003? Vil du virkelig ha de delene?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell litt updates er vell at bilen lever nå på veien og derfor så står det litt stille med bilen! kjører en del med L...

lappen om en snau måned!

-planene framover nå er å sette inn et halv bur som jeg kan bygge videre på senere

-målere som olje trykk, olje temp og air/fuel ratio skal monteres

-MOTOREN SKAL SNART PÅBEGGYNNES så alt av info jeg kan få vill jeg ha.

-ØNSKER TILBUD AV ALLE SOM HAR DELER ELLER MOTORER SOM KAN BRUKES

-ØNSKER OGSÅ ANDRE DELER SOM ORGINALE DELER, gti deler og andre deler som tårnstivere.

jeg kjøpte like så godt en komplett cherry gtt i dag jeg så til de neste ukene framover begynner jeg å bygge motor...

skal også sette over GTT bremser og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider