Gå til innhold

nissan sunny (b12)

Ranger emnet


steffen karlstad

Anbefalte innlegg

takk for mange bra svar!

 

jeg har HR 400mm nye fjører på nå.

når jeg dytter bilen ned bak så lager det sånn gass/luft lyd fra demperne, dette forsvinner etter et par dumper men kommer tilbake over natta og at min er mye mykere en din JAP-power

 

 

40 cm senking... Stilig! :respect

 

Vi har en 200sx på verkstedet nå med 40mm HR fjærer. Det fungerer utmerket med gule koni. Men vil fremdeles tro KYB demperene er bedre. De kan du også få i en litt fastere utgave en de som står originalt på bilen.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 293
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

40 cm senking... Stilig! :respect

 

Vi har en 200sx på verkstedet nå med 40mm HR fjærer. Det fungerer utmerket med gule koni. Men vil fremdeles tro KYB demperene er bedre. De kan du også få i en litt fastere utgave en de som står originalt på bilen.

 

 

noen som vet hva monroe presterer.. sånn kontra pris??

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva monroe presterer.. sånn kontra pris??

 

 

Jeg vet ikke helt hva de koster, men de moroe demperene jeg hadde bak på mustangen var noe skikkelig søppel... Jeg veit de er flinke på terrengbildempere... Men de gatedemperene jeg hadde dugde bare som pynt.. Har noen billige røde koni der nå, og de var en stor forbedring..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet med i går

 

-bensinpumpe, orginal 200sx pumpe som er godt for 200-220hk på det meste på 1.8l så min er jo 1.5l så den burde holde.

 

-garret t25 (turbo) som er litt modifisert helt ny (3000km)

 

-ic fra 200sx s13

 

-bensintrykk regulator (står i bilen til en annen)

 

-diverse bend, rør, slanger o.s.v

 

-dumpventil(har lagt ut bilde av denne før)

 

-filter (greencotten)

 

 

legger ut bilde i kveld!

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monroe? Hold deg langt unna monroe. sats på KYB eller bilstein dempere steffen. jeg ble jo lovet at Monroe Reflex skulle være sportslige dempere, men de var vel like dårlige som de fra 86 som allerede satt på bilen min.

 

 

sytes bilen din ble stiv med de demprene jeg da men! hvor kjøpte du dine henrik? hvor selger de de andre du nevnte!

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet med i går

 

-bensinpumpe, orginal 200sx pumpe som er godt for 200-220hk på det meste på 1.8l så min er jo 1.5l så den burde holde.

 

-garret t25 (turbo) som er litt modifisert helt ny (3000km)

 

-ic fra 200sx s13

 

-bensintrykk regulator (står i bilen til en annen)

 

-diverse bend, rør, slanger o.s.v

 

-dumpventil(har lagt ut bilde av denne før)

 

-filter (greencotten)

 

 

legger ut bilde i kveld!

 

bensintrykk regulator

IMG_1553.jpg

 

IMG_1545.jpg

 

bensinpumpe

IMG_1551.jpg

 

IMG_1550.jpg

 

IMG_1549.jpg

 

IMG_1533.jpg

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta! Mye "fornuftig" tuning. Turboen ser flott ut. :D Men den s13 kjøleren er jeg litt skeptisk til. Den er flaskehals nr1 på s13.. En kompis bytta til en BMW alpina-diesel kjøler og merka stor forskjell. Den er ikke mye større i volum, men har større innganger.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta! Mye "fornuftig" tuning. Turboen ser flott ut. :D Men den s13 kjøleren er jeg litt skeptisk til. Den er flaskehals nr1 på s13.. En kompis bytta til en BMW alpina-diesel kjøler og merka stor forskjell. Den er ikke mye større i volum, men har større innganger.

 

ja men du kjønner fikk den nesten gratis sammen med bensin pumpa og bend/slanger og siden jeg er på budsjett så er den mere en bra nokk intill videre...

 

henter GTT motoren min i morra så da blir det saker! gleder meg til og bygge. :naaaws

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men du kjønner fikk den nesten gratis sammen med bensin pumpa og bend/slanger og siden jeg er på budsjett så er den mere en bra nokk intill videre...

 

henter GTT motoren min i morra så da blir det saker! gleder meg til og bygge. :naaaws

 

 

Ah.. Da forstår jeg!m'm Den er jo fin å teste med da! Du får gi et skrik om du vil ha alpinakjøleren. Den er til salgs. God til ca 300hk

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår