Spiffy Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 bilen selges nå, kom med bud (ca 30.000) da med komplett turbo motor og alle delene jeg har. hva skal du ha deg for noe nå da? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har du montert ET motoren? nei denne følger med komplett ved sidna, siden jeg har brukt sommeren til og kjøre... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hva skal du ha deg for noe nå da? vet ikke, tenkte og sette GTI-r bremser på denne og KYB agx vis den ikke blir solgt da og få in motoren nå i vinter! men håper noen som har lyst kan ta over mitt prosjekt videre.. bilen er jo komplett og utrolig god teknisk med alt nytt slik den er nå... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 vet ikke, tenkte og sette GTI-r bremser på denne og KYB agx vis den ikke blir solgt da og få in motoren nå i vinter! men håper noen som har lyst kan ta over mitt prosjekt videre.. bilen er jo komplett og utrolig god teknisk med alt nytt slik den er nå... planer om noe seriøst med gamp da eller? ;) får du agx til b12 da? eller skal du bruke gti-r der og? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 planer om noe seriøst med gamp da eller? ;) får du agx til b12 da? eller skal du bruke gti-r der og? rund 150 i første om gang og så videre opp til en 170. agx fra gti-r ja forran og vanlig kyb gass bak til B12 Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 men da ble det ikke noe mere planer på meg for da var bilen solgt.. håper noen titter innom og ser alle bildene og minnene jeg har med denne bilen.. takk og over og ut! vis noen lurer på noe så bare spør, jeg titter innom her! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ken kjøpte bilen? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ken kjøpte bilen? Hvis du ser på siste post så er den fra september i fjor.. hehe.. Men for all del, den har sikkert samme nye eier fortsatt..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ken kjøpte bilen? En fra Strømmen. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg