Gå til innhold

nissan sunny (b12)

Ranger emnet

steffen karlstad

Anbefalte innlegg

• Svar 293
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til neste uke skal den leveres til lakkering så siste finpussen gjøres nå om dagen

ellers så har jeg laget eksos i dag og resten i morra.. 2 tommer hele veien med cat og en bakpotte (ikke den 4"carbon som vist tidligere) byttet til en oval med to sluttrør..

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med komentarer!

hva farge skal jeg ha på bilen?

-trenger foresten 4-100 felger!

-turteller m/shiftlight om noen har!

Selger TSW Evo R 16 tommere, 4x100.. Tenkte kanskje du kunne være interressert?

http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med komentarer!

hva farge skal jeg ha på bilen?

-trenger foresten 4-100 felger!

-turteller m/shiftlight om noen har!

original farge!! I tillegg til at du sllipper masse arbeid med å lakke motorrom osv, så er sort en veldig pen farge!

bra prosjekt!:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da måtte jeg lånt de med meg (2 stykker) hjem, bor i lillestrøm... må se om de passer!

Jeg kan evnt komme til deg med de en kveld, er litt skeptisk til å låne bort.. hehe..

De bygger godt ut i hjulbua, er ET18 eller noe sånt.. Men det letteste er jo seff å prøvde de på bilen som du sier, da ser vi jo med engang om de passer..

mail meg på anders@teamsideways.com så ordner vi noe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bilen levert på lakk! kommer til og savne den men men!

siden han skal ta den når han har tid og vill hvere anonym så skal jeg ikke nevne sted eller hvor mye penger det er snakk om men de regnet med en 2-3 uker!

hihi, kan nok doble tiden det tar ihvertfall, jeg sendte min til lakk, ikke svart, og det tok dobbelt så lang tid som lova..:)

(den ble rød, men jeg betalte moms og skit)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, kan nok doble tiden det tar ihvertfall, jeg sendte min til lakk, ikke svart, og det tok dobbelt så lang tid som lova..:)

(den ble rød, men jeg betalte moms og skit)

mvh oddi

det er ikke noe problem.. det tar ikke mere en 14 dager!

gleder meg som en unge til og montere annlegg og stoler!

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider