Gå til innhold

Hvilken bil hadde du valgt for ca 40 K??

Ranger emnet

Ticket2Fly

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å finne en morsom bil til ca 40 K, ser det er mange kreative folk her så fyr løs !?!

Hva hadde du valgt ???

Har en hvis dragning til enten vw eller opel, men er åpen for alle forslag. Kan jo nevne at de 3 siste bilene har vært Calibra 16v, Polo C.C. og Astra stv.

Ser etter ny leilighet eller rekkehus om dagen så det begrenser seg litt m cash desverre :(

Btw kjører Volvo 360 om dagen...som Tommy Rustad sa i Autofil "bra slædde bil" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by le0n

Tror kanskje jeg ville valgt en Honda Civic eller en CRX da..

Småskøye biler!

Men og en Peoguet 205 GTI kanskje...

Han sa 40K da...Må vel bli en Gen 1 CRX da. Ellers så må du nok opp 20 K.

Hva en brukbar Civic ligger på aner jeg ikke.

Hva skal du bruke bilen til da?

Åkerbil? Jobb-bil? Sladdebil?

Så en annonse på en Opel Manta på bilbørsen eller noe igår, den kosta 1500,- hehe, da får du jo plenty spenn igjen til å gjøre mye annet ;)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det! mange int. forslag her......

For å ta volvo'n først, den funker som f.. den, ikke et eneste feilslag selv i den ekstreme kulden som har herjet i det siste.

Bruker riktignok ganske mye bensin nå på vinteren, men det har nok mest med han tullingen som sitter bak rattet og spaker som en idiot...må liksom bare ligge mega bræit rundt hver eneste sving med den bil. Tror jeg har kjørt fwd alt for lenge og nå skal plutselig all slæddinga ut på en vinter.

MEN den er brun og volvo vant vel ikke akkurat noe design pris for 360'n, den er rett og slett ganske stygg å se på, syntes liksom det er litt ille og f.eks. hente frøkna i den bilen, hun gikk definitivt ikke etter bilen når hun valgte meg...kun kroppen min hun er ute etter :D

Min lille liste med biler jeg kan tenke meg så langt:

BMW e30 325

GSI 2l/16v

Civic

vw 16v

Otto hva slags pug turbo er det du mener ?? Kommer ikke på så mange som har turbo i farta!

Også må jeg jo bare sp. om hvorfor du mener at Opel har utspilt sin rolle ?? Er jo medlem av OMC så der tråkket du meg litt på tåa

;)

Bilens bruk er jo relevant og utelukker noen av forslagene. Stort sett så gasser jeg jo bare rundt her i Grenland, men av og til når NSB fucker, dvs nesten hver dag i det siste så må jeg bruke den til jobben i tbg. Også har jeg en liten pode på 5 år så det skader jo ikke hvis bilen er sikker også. Det utelukker vel mk 1/2 hvis ikke det er bur i den da( men for all del kjempe morsom bil). 205 er vel heller ikke kjent for å være en sikker bil, men kommer jeg over et godt eks. så kanskje!

Takker for tips, bare å fyre løs hvis folk har andre forslag også.

Driver å vurderer enn 520i 24v og en vento td!!!! (pris på begge lå mellom 50-60) så hva det ender opp med til slutt er høyst usikkert

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider