Gå til innhold

Hvilken bil hadde du valgt for ca 40 K??

Ranger emnet


Ticket2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For 40 k bør du få en bil med ca 170 hk, og rimelig driftssikker, uten for mye rust. Da bør svaret være Saab 900 turbo. Festlig bil, pålitelig som bare faen +++ etter 88' fikk de vannavkjølt turbo, så da trenger du heller ikke tenke på vedlikeholdet. De billigste 900 turboene har gjerne gått tett oppunder 300 000 km. Disse koster gjerne rundt 10-15 000, så for 40 k bør du få en med under 200 000 km på teller'n, og relativt lite rust...

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

For 40 k bør du få en bil med ca 170 hk, og rimelig driftssikker, uten for mye rust. Da bør svaret være Saab 900 turbo. Festlig bil, pålitelig som bare faen +++ etter 88' fikk de vannavkjølt turbo, så da trenger du heller ikke tenke på vedlikeholdet. De billigste 900 turboene har gjerne gått tett oppunder 300 000 km. Disse koster gjerne rundt 10-15 000, så for 40 k bør du få en med under 200 000 km på teller'n, og relativt lite rust...

 

mvh oddi

 

 

 

HAHAH!!! lite rust på en saab?..... erru go i huet du eller? Jeg hakke sett en eneste saab nyere enn 96mod som IKKE har rust!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

 

 

 

HAHAH!!! lite rust på en saab?..... erru go i huet du eller? Jeg hakke sett en eneste saab nyere enn 96mod som IKKE har rust!..

 

Du har sikkert sett alle saabene i verden.

 

Biler som ikke er vedlikeholdt noe særlig ruster lett. Det sier seg jo selv. Særlig gamle som ikke er så godt beskyttet mot rust.. Men, disse kan også være uten rust om dem blir godt tatt vare på.

Min Golf har litt overflaterust på panseret etter steinsprang, ingenting mere.. 86'er.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Fiat Uno Turbo!

næmmen... tilbake??

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp volvo 360... perfekt slædde bil... har kjøp en sånn sammen med 2 kompiser for 1500.... sier bare en ting LIGGA BREIT... gir kassa sitter bak og da er det passe tyngde på'n i ræva...

 

VOLVO 4 EVER liksom

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Du har sikkert sett alle saabene i verden.

 

Biler som ikke er vedlikeholdt noe særlig ruster lett. Det sier seg jo selv. Særlig gamle som ikke er så godt beskyttet mot rust.. Men, disse kan også være uten rust om dem blir godt tatt vare på.

Min Golf har litt overflaterust på panseret etter steinsprang, ingenting mere.. 86'er.

 

Noen som spurte om DIN golf her?..... NEI..... herr viktigper....

Jeg har jobba som bilmekker på ALLE slags biler... og er det noen som har sliti med rust så er det SAAB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ticket2Fly

Otto hva slags pug turbo er det du mener ?? Kommer ikke på så mange som har turbo i farta!

 

205GTi, 505GTi, 405 T16.

 

Også må jeg jo bare sp. om hvorfor du mener at Opel har utspilt sin rolle ?? Er jo medlem av OMC så der tråkket du meg litt på tåa

;)

 

OMC kan også ha utspilt sin rolle.

Ta heller med deg tåa di og gå over til en annen klubb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår