PsYcHo Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Har fått tak i et konfilter,universalt. Trenger da en filteradapter. Husker jeg fant en av disse på nettet til en billig penge men husker ikke hvor. Noen som kan hjelpe meg med dette? Eller om noen har noen egen produserte løsninger? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by PsYcHo Har fått tak i et konfilter,universalt. Trenger da en filteradapter. Husker jeg fant en av disse på nettet til en billig penge men husker ikke hvor. Noen som kan hjelpe meg med dette? Eller om noen har noen egen produserte løsninger? Monterte mitt rett på røret som går inn i originalfilter boksen.. Men det er et stort filter med samme dim som røret.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Ok tror ikke mitt er så stort men det er nok verdt et forsøk! Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg