RS_COS Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Kan noen putte på noen gull/bronse/orange felger på denne? Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Bytta ikke felger, men gjorde om fargen på felgene som satt på... ikke så kjempegjennomført, men orka ikke bruke mer enn ett min på det nå :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Her er ett bilde av Cosworth Sedanen din med Compomotive MO Gullfelger! Rått! :dude: PS: Har du flere bilder av bilen din,gjerne i fra siden? :cool: Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 skal fikse noe til deg :D forresten, kuul bil! ;) er det din? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 hehe, og da var det gjort, men dessverre ble det ikke så stor forskjell på bronse og oransje så jeg legger ut en GUL OG EN BRONSE/ORANSJE Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS_COS Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 bilen er min ja... har desverre ikke noen bilder fra siden.. den står til mod nå, så den er helt ribbet. kan ikke ta nye bilder enda. compomotive felgene var råe!! tror det blir den siste løsningen. ikke så sugen på å handle nye felger. dyrt! jeg takker så mye for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 hyggelig å kunne hjelpe :D ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS_COS Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er det noen som gidder å farge felgene i den samme fargen som det er på de gull compomotive felgene lenger oppe her på siden.. takker for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg