Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 er fra trøndelag vettu :D bakke er flink han.. men når han ikke er full så er han fyllesjuk... dårlig kombinert med lakkering ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hehe.. akkurat;) men prisen sier vel litt om dt:D men, husk, han kan hvis han vil!!! så en civic han lakkerte i sommer, sinnsykt fin ble den..! til å være honda, såklart:b Er du fra da?:D Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sett den Kawagrønne med T-Red styling? "går på" verrabotn (for dere som ikke vet hvor det er så er det like stort som en bussplass bortgjemt i sahara) Purre kjørte rundt i den, den var værtfall ganske feit.. bakke lakka den.. er fra namsos men har bodd de 3 siste åra i steinkjer.. bor i hønefoss nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hmm.. har nok ikke dt nei.. Hvor bodde du i steinkjer? mulig jeg har sett deg da.. Hehe.. verrabottn, like stor som en bussplass i sahara:D lol..:P dn var go.. men, du hakke noen bilder av den kawagrønne da? Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ååå, jeg vil lakke min bil + sveise rust ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg