Håkon A Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 hehe, ser ut som rx7 trives bedre på transport stål i stedet for assfalt :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Må være bensin-stopp, en Mazda stopper ihvertfall aldri hvis man ikke har kødda med den:) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Eller...sandgropa.... Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by RX-7 Må være bensin-stopp, en Mazda stopper ihvertfall aldri hvis man ikke har kødda med den:) Jo: hvis man har latt den stå stille en stund... Går 30-40 mil og så er det game over :rolleyes: Edit: mener seff. wankel spesielt :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 uff.....''hva dere veit'' :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by Håkon A uff.....''hva dere veit'' :D Hoho :D Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by magzmod Jo: hvis man har latt den stå stille en stund... Går 30-40 mil og så er det game over :rolleyes: Edit: mener seff. wankel spesielt :) Pøh! Broren min kjøpte for noen uker siden en 626 GT som hadde stått rolig siden Juni, kjørte den fra Trondheim til Lillestrøm,ikke noe problem! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by RX-7 Pøh! Broren min kjøpte for noen uker siden en 626 GT som hadde stått rolig siden Juni, kjørte den fra Trondheim til Lillestrøm, noe problem! Den er det da ikke wankel i? Var en grunn til at jeg skrev "spes. wankel" nederst i posten min... Vanlige motorer er ikke fullt så sære å ha med å gjøre. Ikke fullt så mye pakninger/seals som tørker ut og tar turen ut fra der de skal holde til... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by RX-7 Pøh! Broren min kjøpte for noen uker siden en 626 GT som hadde stått rolig siden Juni, kjørte den fra Trondheim til Lillestrøm, noe problem! Men så er det vel ikke wankel i den heller, som magzmod prater om.. Originally posted by magzmod Jo: hvis man har latt den stå stille en stund... Går 30-40 mil og så er det game over Edit: mener seff. wankel spesielt Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Ja, ok! Men han sa spesielt wankel... Så da.... Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg