Gå til innhold

CD-Spiller til 7000,-

Ranger emnet

ThaJaCkal

Anbefalte innlegg

Har noen poster nedover her nå der jeg spør etter frontsett, og har vel nesten bestemt meg for Focal's 165K2P.

Men er også på jakt etter en cd-spiller.

Har fra før hatt en Pioneer DEH-8500. Og likte denne ganske godt utenom at den støyet litt.

Ser nå litt på Alpine's CDE-9835R

Har dere andre alternativer eller bedre priser på denne spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har vært borti SONY CDXM9900

Dette er en meget bra spiller. koster ca 7000 kr. + - .

Har ikke noe link på hånden nå.

Legger ut når jeg har det.

Dette er en meget god spiller i mine øyne.

Ellers har jo Alpine en del gode spillere.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaJaCkal

Har noen poster nedover her nå der jeg spør etter frontsett, og har vel nesten bestemt meg for Focal's 165K2P.

Men er også på jakt etter en cd-spiller.

Har fra før hatt en Pioneer DEH-8500. Og likte denne ganske godt utenom at den støyet litt.

Ser nå litt på Alpine's CDE-9835R (6990,- http://www.bassbrothers.no)

Har dere andre alternativer eller bedre priser på denne spilleren?

Pioneer deh-p8600mp...:) den koster under 7000kr den er suveren...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man på den pioneeren mulighet til å stille delefilteret på frontsettet og suben osv?

Er først og fremst ute etter Lydkvalitet.

Samme gjelder sonyen. Mer info? skal se litt på nettet hva jeg finner.

den har alt, 3veis aktiv deling, front rear sub eller high low sub, den har tidskorrigering og eq..:)

en mini P90..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man på den pioneeren mulighet til å stille delefilteret på frontsettet og suben osv?

Er først og fremst ute etter Lydkvalitet.

Samme gjelder sonyen. Mer info? skal se litt på nettet hva jeg finner.

Har handlet en del hos dem, og jeg er strålende fornøyd med de, men deres pioneer/Alpine spillere har ikke RDS radio, noe jeg ser på som ganske viktig. Den har europeisk radiotuning, men altså ikke RDS.

(PS. Sist spiller (Pioneer 8500) kjøpte jeg hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke glemme mva og gebyr hos mb da, jeg ville heller handlet hos en forhandler her til lands,men tanke på service etc, si hva du vil men det er noe annet å faktisk snakke med den du handler med, i stedet for å bare sitte på nettet. tar jeg ikke helt feil så klarer mange forhanlere å gi deg en fin fris på denne spilleren. du har pm straks..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

må ikke glemme mva og gebyr hos mb da

Nok en Norsk forhandler som prøver sitt beste for å sverte Megabillig? Går dere aldri leie? Lærer dere ikke? Man har diskutert akkurat dette før, og de Norske forhandlerne ble virkelig satt på plass; ikke ET eneste godt argument mot Megabillig klarte de å komme med. Men det skal i ærlighetens navn sies at det er vanskelig å argumentere mot Megabillig siden de kjører en såpass seriøs og dyktig geskjeft. Og nå hørte jeg nylig at de også skal åpne utsalgssteder der sørpå et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen planer om å åpne butikk i Norge. I så fall blir det annonsert av meg personlig på web siten.

Med hilsen megabillig.com

Originally posted by Øyvind Ryeng

Nok en Norsk forhandler som prøver sitt beste for å sverte Megabillig? Går dere aldri leie? Lærer dere ikke? Man har diskutert akkurat dette før, og de Norske forhandlerne ble virkelig satt på plass; ikke ET eneste godt argument mot Megabillig klarte de å komme med. Men det skal i ærlighetens navn sies at det er vanskelig å argumentere mot Megabillig siden de kjører en såpass seriøs og dyktig geskjeft. Og nå hørte jeg nylig at de også skal åpne utsalgssteder der sørpå et sted?

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider