KriegHeim Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 ja, hvor viktig er dette? hvordan? Lydstyrke osv? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Spill som du vil du.. Men det kan ta en del timer før de spiller skikkelig, i hifi sammenheng sies det ca 50-100timer på nye høyttalere(kan ta myyye mer også) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Kjappeste må vel være å koble opp inne og kjøre på med 15Hz og nok effekt til at det blir litt utslag. La det nstå i et par døgn, og opphenget burde være myket opp en del :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Dette stemmer bra gutter! Til de som ikke er så godt inne på dette med et elements første timer vil jeg si: Det er ikke noe som heter å måtte "spille inn" et element. Etter en tids spilling vil lyden endre karakter og de mekaniske spesifikasjonene på elementet vil endre seg. Dette gjør at elementet bl.a. vil spille mer detaljert og dyper. Spill på det volumet du vil og med den musikken du vil. ALT er like sunt for elementet! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Takk for saklig oppklaring pål :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Det tok veeeeeldig lang tid før mine 2x Dynabel DY9412 subber begynte og spille slik de skulle, merket at lyden ble bedre og bedre etter hvert. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Morel Dette stemmer bra gutter! Til de som ikke er så godt inne på dette med et elements første timer vil jeg si: Det er ikke noe som heter å måtte "spille inn" et element. Etter en tids spilling vil lyden endre karakter og de mekaniske spesifikasjonene på elementet vil endre seg. Dette gjør at elementet bl.a. vil spille mer detaljert og dyper. Spill på det volumet du vil og med den musikken du vil. ALT er like sunt for elementet! Mvh Pål Er ihvertfall IKKE det rockford fosgate sier. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by daho Er ihvertfall IKKE det rockford fosgate sier. Hva er det Rockford sier da? Det er hvertfall slik Morel sier det, som er rett fra alle kilder jeg har hørt. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by daho Er ihvertfall IKKE det rockford fosgate sier. Da synes jeg du skal fortelle oss hva Rockford sier! Venter i spenning. (start med en times tid med Kenny G på moderat volum, så en liten dæsj Kylie, ispedd lette rytmer ala Snoop dog......) :D :D Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Man skulle spille på halv styrke i to timer før man kunne kjøre full guffe. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by daho Man skulle spille på halv styrke i to timer før man kunne kjøre full guffe. Dette er det dummeste jeg har hørt! Vil et element tåle mer etter 2 timer på moderat volum? Er et element sammenliknbart med en bilmotor som krever innkjøring? Jeg har aldri "spillt inn" et element eller høyttalere før. Har aldri hatt noen problemer etter dette og vil aldri anbefale noen av mine kunder å "spare på kruttet" når de har montert Morel i bilen! Tar gjerne en utfordring med Rockford Fosgate hvis noen vil teste denne praksisen min! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg