Gå til innhold

Filmer fra sladdetreffet 11.01.2003

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rattlås

Siden du ikke har forduftet kan du kanskje informere om hva som var så brilliant med til dømes rdl_mona.mpg? Litt mopedkjøring i vinterlig landskap samt svenske biler på glatt føre er ikke akkurat noe å slenge forhuden i taket over, spør du meg.

Bortsett fra at man filmet i dagslys og du har funnet ut hvordan man legger til et bråkete orkester og fader overganger i Premiere, så ser jeg ikke hva som gjør dette til noe mesterverk.

Jeg foreslår at du i fremtiden holder kritikken din for deg selv, og fortsetter med noe du kan, for eksempel å leke med tråsykkel.

Vel..ikke spør MEG hva som gjør det til mesterverk. spør ca 200andre som har sett filmene du!.. Og det som er forsjell i mine filmer er at jeg som regel klarer å gjøre noe on the edge i forhold til dem andre som kjører her!

Jeg og kenneth er en av de få som har presset litt grenser og fått det på video.. OG ikke minst fremstått med navn... er nokk ikke så mange andre som gjør det her vettu.. RDL_mona filmen var egentlig ike ment til dere i det heletatt... men som en demovideo til helgen som kommer for å vis 4 andre stk som skal være hvordan det er der..

MEN!..... nå syns jeg du kan bare klappe igjen til du selv begynner å lage filmer.. da fortjener du å kritisere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg slette et par poster av type "du er teitere enn meg selv om bare er 13 år"

*Når kranglingen tar overhånd stenges tråden*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

WMV er jo Microsoft sitt produkt. Er jo best :)

WMV suger jo maksimalt! og det er vel egentlig et streaming format hvis jeg ikke tar helt feil.. Min Laptop på usle 300 mhz og Xp klarer ikke spille de av uten å hakke som faen.. men derimot mpg og avi klarer den fint..

Så fra nå av må folk mekke noe annet enn wmv og mov.. for de er totalt ubrukelig! :)

Men mye cred's til LordSnickers som i det hele tatt orka å filme:) :)

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

best?.... jaha.... det ser vi jo tjukken!.

alt som har med microsoft sux om du ikke visste det!

By the way.. så nettop filmen fra tryvann. og igjen så spør jeg folka som syns det er såååååååååååååå kult å kjjøre der...

Hva faen er så kult med å kjøre på en parkeringsplass?

Og til gutta som griser.... BEGGE henda på rattet. håndflaten med spredde fingre sux da du får kontra!

HAHAHAH!!!!! og av alle mennesker så måtte jo kaja være med på råneturen.. bOmbe...

na æ.... ingen ting som skikkelig kjøring med meg og kenneth ass! Dette er typisk rånetreff...

Vi har fått med oss at dere er verdens mestre i dette her.. vi bare prøver så godt vi kan å komme på deres nivå....

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Vel..ikke spør MEG hva som gjør det til mesterverk. spør ca 200andre som har sett filmene du!.. Og det som er forsjell i mine filmer er at jeg som regel klarer å gjøre noe on the edge i forhold til dem andre som kjører her!

Jeg og kenneth er en av de få som har presset litt grenser og fått det på video.. OG ikke minst fremstått med navn... er nokk ikke så mange andre som gjør det her vettu.. RDL_mona filmen var egentlig ike ment til dere i det heletatt... men som en demovideo til helgen som kommer for å vis 4 andre stk som skal være hvordan det er der..

MEN!..... nå syns jeg du kan bare klappe igjen til du selv begynner å lage filmer.. da fortjener du å kritisere andre!

og de 200 andre er de 12 år gamle naboguttene dine som ser opp til deg som en gud?

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår