fribbern Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hva bør jeg pusse/vaske med for å få toppen på mottoren til å bli blank igjenn? Andre tips til hvodan få et pent mottorrom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Bruk først avfetting, før du vasker grundig med ett eller annet vaskemiddel. Så kan du nok begynne å gnikke med autosol. Har hørt at det skal være bra knall. Ikke brukt det selv. Bare det første jeg skrev. Avfetting og vaskemiddel. Vedlikehold er viktig å huske på. At det ikke går ett år til neste gang du gjør rent, da må du gjennom samme operasjonen en gang til. Lykke til. Føler på meg at det blir mase jobb:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 sleng opp før- og etterbilder :D Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by twinflower sleng opp før- og etterbilder :D Har ikke digitalt kamera.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg