turbotrondsen Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Kjøpte spillet for ei stund siden... Da funka det greit.. Men plutselig en dag, kom det bare opp sånn "error reading san andreas disc" noen andre som har opplevd det? når det kommer op slik, står den bare der.. Og et annet problem er at ps2`en lager stygge lyder... og til slutt bare slutter den å loade... klarer ikke helt å forklare lydene men... egentlig sånne KRAFTIGE skurrelyder, de er veldig tydelige lissom.. På forhånd takk! Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Da trur jeg du skal være jevveli forsiktig med å sette i hvilken som helst disc i maskinen din. Hvis laseren leser feil eller no kan den ødelegge cd-ene dine.. Lever den inn.. Hvor gammel er den? Hvis garantien gjelder enda så får du antageligvis en ny en, siden det ofte er billigere enn å fikse den. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 jepp, maskinen har lagd noen stygge hakk i discen... kjøpte spillet i begynnelsen av november, kan jo prøve å snakke med de... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Låner selv en ps2 i jula. m/gta san andreas (var hovedgrunnen til at jeg lånte ps2'en). Eieren sa det samme til meg. At spillet KAN få error. Spilte i 3 min før error dukket opp. Forsøkte igjen, og det samme skjedde. CD'en har også fått seg et par feite riper. Eieren har hatt spillet siden starten av desember. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 da har er det bare å gå sammen en gjeng, og gå inn å klage, så er det jo godt mulig at vi får nytt spill...hehe... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Har akkurat samme problem. Men cd'n var 100% strøken, og enda fikk jeg opp feilmelding. Fant ut at hvis jeg slår til ps2'n når den begynner lage lyder, fortsetter spillet og fungere. Fant også ut at når maskinen har irritert deg nok, og du SPARKER til den, så slutter spille og fungere og du får en fet ripe i cd'n. Så nå venter jeg bare på at det skal komme ut til xbox, så jeg kan laste ned fra nettet... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 jepp... når min begynte å lage stygge lyder, slo jeg til an, så sluttet den, men med en gang loadinga var ferdig, kom det opp "error read..........." lurer på om rett og slett linsa/laseren eller hva faen det heter forno, begynner å bli skitten eller no... også tror jeg at ps2 ikke er bra nok for gta san andreas... den takler ikke cd`en rett og slett..... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 PS'n min begynte i sommer å lage slike lyder dere beskriver her,og ble bare værre og værre! Det hele endte da den ødela et lånt NFSU2,og da fikk jeg laga meg ny kvittering hos en lokal forhandler,som også sendte den inn.. Går i disse dager og venter på ny,og da i den nye utgaven,blir digg! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Noen som har prøvd GTA San Andreas på disse nye Playstationene? Ble plutselig lykkelig eier av en slik en i dag :) Tør faen ikke dytte denna cden til han jeg låner den av i playstation min. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg