behappy Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Er det noen som vet hvor man får tak i styling til en kadett C..????? og er det noen som vet om en motor som er ganske bra som man kan sette i en kadett????????? jeg tenker på en calibra 16v 2.0 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Big Al Er det noen som vet hvor man får tak i styling til en kadett C..????? og er det noen som vet om en motor som er ganske bra som man kan sette i en kadett????????? jeg tenker på en calibra 16v 2.0 motor. Styling? Hva mener du da når det er snakk om en Kadett C... I mine øyner å style en kadett er, senke den og råe fella.. trenger ikke mer for å gjøre den feit.. Ja den 16v motoren er fin til å sette i den bilen.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Enig med KadettC16v, disse bilene tar seg best ut uten styling, kanskje en liten frontspoiler. Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 styling?!?!?!?! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g007 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Den er jo digg uten også. Men det skader ikke med litt styling. Men det kommer jo selvfølgelig litt ann på hva du ska bruke den til, da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 MAX en frontspoiler om det kan kalles "styling" Noe mer er bare stygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Helt orginal med fine felger er tingen.. Men for de som absolutt må ha fangere og hjulbuer, er kanskje kissling noe å sikle etter.. edit: å linke til den siden funker dårlig fant jeg ut, men for de som er nysgjerrig på hva jeg mener: mobile.de -> søk etter opel kadett c -> på side 2 ligger Opel Kadett C Coupe "Kissling" Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Min mening er att Caravnen er den feiteste kadetten. Den er grommeste når fangeren fremme er plukket av og noen 15" felger og 80 mm senk ;) Motor som passer letteste er jo xe motor, den er grei å få¨godkjent (gratis papirer fra opel norge), noe mere en xe, let feks er litt vere å godkjenne pga bremsene. ( koster cash, mye cash) Var å såg på en caravan i valdres, en lilla feit sak med ecotech motor (136 hk++) plast fanger, hekk fanger og sideskjørt, den var natchos stilige, skikkelig 80 tals styling, den va jævlig feit... Har desverre ikke bilde av den i nuet. Lenk har vel denne styling minnest eg: http://www.lenk-opel-tuning.de/ og http://www.mwi.no er en kar som impoterer dette. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg