Gå til innhold

Styling Til En Kadett

Ranger emnet

behappy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Big Al

Er det noen som vet hvor man får tak i styling til en kadett C..?????

og er det noen som vet om en motor som er ganske bra som man kan sette i en kadett????????? jeg tenker på en calibra 16v 2.0 motor.

Styling? Hva mener du da når det er snakk om en Kadett C... I mine øyner å style en kadett er, senke den og råe fella.. trenger ikke mer for å gjøre den feit..

Ja den 16v motoren er fin til å sette i den bilen..

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Helt orginal med fine felger er tingen.. Men for de som absolutt må ha fangere og hjulbuer, er kanskje kissling noe å sikle etter..

edit: å linke til den siden funker dårlig fant jeg ut, men for de som er nysgjerrig på hva jeg mener: mobile.de -> søk etter opel kadett c -> på side 2 ligger Opel Kadett C Coupe "Kissling"

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er att Caravnen er den feiteste kadetten. Den er grommeste når fangeren fremme er plukket av og noen 15" felger og 80 mm senk ;)

Motor som passer letteste er jo xe motor, den er grei å få¨godkjent (gratis papirer fra opel norge), noe mere en xe, let feks er litt vere å godkjenne pga bremsene. ( koster cash, mye cash)

Var å såg på en caravan i valdres, en lilla feit sak med ecotech motor (136 hk++) plast fanger, hekk fanger og sideskjørt, den var natchos stilige, skikkelig 80 tals styling, den va jævlig feit... Har desverre ikke bilde av den i nuet.

Lenk har vel denne styling minnest eg: http://www.lenk-opel-tuning.de/ og http://www.mwi.no er en kar som impoterer dette.

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider