partypulp Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Nei er du gal.. Har time hos Svendsen eksos onsdag 5 januar for å få lagd det røret fra grenrøret til katten.. De skal iallfall gi meg en pris.. om det blir for dyrt så vet jeg ikke.. Men så fort jeg får det røret så må du sette dette på :) Du har satt på sånn før du regner jeg med... Snakka med nissanprimera istad.. han sa jeg må kutte av det røret til "..." (forkortelse jeg ikke husker), plombere det, samt ta ut stikket.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by partypulp Nei er du gal.. Har time hos Svendsen eksos onsdag 5 januar for å få lagd det røret fra grenrøret til katten.. De skal iallfall gi meg en pris.. om det blir for dyrt så vet jeg ikke.. Men så fort jeg får det røret så må du sette dette på :) Du har satt på sånn før du regner jeg med... Snakka med nissanprimera istad.. han sa jeg må kutte av det røret til "..." (forkortelse jeg ikke husker), plombere det, samt ta ut stikket.... Ja jeg har montert opptil flere forsjellige manifolder på sr20, fra grenrør til turbo som jeg har og vanlig gtir manifolder. Men jeg har ikke montert nøyaktig det grenrøret som du har men jeg har sett det røret før å det er plankekjøring og montere. Så dette blir null problem. Det røret som nissanprimera snakker om er til EGR systemet, men jeg vet hva som må gjøres. Og også plombert og fjernet det systemet må min bil. Jeg kan forklare senere åssen det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Bramann :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Naaai. Ær kongemann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 NissanPrimera: Det røret som går fra grenrør til kat 2-1.. Hvor mye måtte du ut med for å få lagd det? Har du på den vibrasjonsdempersaken også? Og hva med lamdasonda.. fikk du sveiset på en sondemutter? Jeg skal ha den til svendsen på onsdag, men jeg frykter at det blir dyrt der.. Gidder ikke koste på mer enn 1500 kr til for rør under der. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by partypulp NissanPrimera: Det røret som går fra grenrør til kat 2-1.. Hvor mye måtte du ut med for å få lagd det? Har du på den vibrasjonsdempersaken også? Og hva med lamdasonda.. fikk du sveiset på en sondemutter? Jeg skal ha den til svendsen på onsdag, men jeg frykter at det blir dyrt der.. Gidder ikke koste på mer enn 1500 kr til for rør under der. Kjøpte et orginalrør fra gt jeg....... og borret opp hullet til lambdan! (gt har mindre sonde!) du MÅ ha på flexirør eller så knekker anleget (egen erfaring;) ) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 ah ok.. Hvor mye ga du for dette da? sammenlilgner priser jeg.. kjøpte det hos birger n du da tenker jeg? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by partypulp NissanPrimera: Det røret som går fra grenrør til kat 2-1.. Hvor mye måtte du ut med for å få lagd det? Har du på den vibrasjonsdempersaken også? Og hva med lamdasonda.. fikk du sveiset på en sondemutter? Jeg skal ha den til svendsen på onsdag, men jeg frykter at det blir dyrt der.. Gidder ikke koste på mer enn 1500 kr til for rør under der. Jeg skal ta og sjekke på jobben imorra om jeg mulig har en ekstra sondemutter, for vis jeg har det så kan jeg sveise den på for deg. Har gjort det flere ganger før. Når det gjelder flexi så må du ha det, ellers vil eksosen knekke ganske fort. Ta og sjekk hva ett orginalt rør koster først, mulig det blir billigere enn og få laget ett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 oki :) Men må få tak i det røret da.. er no dritt å være så utolmodig som meg..... Kanskje jeg skal få prøvd å kjøpt det røret som hører orginalt til gt jeg også.. så slipper man få lagd noe hos svendsen...... Kan det være SÅ dyrt hos nissan da tro.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Du kan jo sjekke hos mekonomen. Mulig de kan skaffe det røret. Jeg fant Gt`en i databasen hos dem nå men ikke nøyaktig det røret. Ring dem imorra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Det skal jeg gjøre.. Får også noen rabatter der.. Gla det er så mange hjelpsomme folk der ute jeg :) (takk til alle for hjelpen) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Prøver og huske hva jeg ga for mitt, mener det var rett over 1100kroner med ansattrabatt... (noenogtredveprosent....) sa da kan du jo regne ut sånn ca pris selv! (orker ikke og tenke nå...) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Ok blir rundt 1800 spenn da.. juppjupp takker og bukker :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by p10turbo Du kan jo sjekke hos mekonomen. Mulig de kan skaffe det røret. Jeg fant Gt`en i databasen hos dem nå men ikke nøyaktig det røret. Ring dem imorra... p10turbo:Tøm PM innboksen din:nono: (sorry for og bryte inn i tråden din partypulp.... Siden jeg først er her så kan jeg jo spørre åssen det gikk i dag??) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Ops.. Har slettet som en gud her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg