partypulp Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 NissanPrimera .. vel... jeg sto der kvarters tid etter at du gikk.. de fikk telefoner fra andre kunder.. og virka ikke som om de var no interesserte i å finne ut om den delen... så jeg gikk jeg.. hehe Deretter ringte jeg til nissan romerike.. de fant det ut med engang.. hadde et på lager i drammen, som jeg får på mandag. smertefritt :) eneste jeg er usikker på er om det passer da..hehe jeg vet jo ikke hvilken modell det grenrøret jeg har er fra.. årstall that is.. var vist et skille i 93.... men har iallfall bestilt et som var til 2.0 og gikk fra 2-1... burde jo passe.. 1590 kr inkl moms kosta det.. må bare ha pakninger osv ved siden av. p10turbo : Om dette er det riktige røret.. når har du tid å sette det på da? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg vet ikke helt nøyaktig når men jeg tror at tirsdag til uka bør gå greit. Må bare høre med sjefen min på mandag. Skal gi beskjed så fort jeg vet noe. p.s. Jeg sjekket idag om jeg hadde en sondeholder men jeg hadde brukt opp den siste på skuta mi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Det er supert. Kan jo høre på nissan når jeg er der om de har en sondemutter Eller er det en spesiell type mutter? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Tror ikke du trenger en sondemutter. Kom akkkurat på at du har jo en sånn mutter allerede på eksosen din nå. Det er jo bare og skru den av og montere på det nye røret. Hvis den ikke passer så er det bare for meg og fyre opp sveiseapparatet. Detta fikser kongen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jammen da stoler jeg på kongen jeg :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by p10turbo Tror ikke du trenger en sondemutter. Kom akkkurat på at du har jo en sånn mutter allerede på eksosen din nå. Det er jo bare og skru den av og montere på det nye røret. Hvis den ikke passer så er det bare for meg og fyre opp sveiseapparatet. Detta fikser kongen.. p10turbo: hvor skal dere to være mens han gjør det da ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 catfight :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by eGtTurbo p10turbo: hvor skal dere to være mens han gjør det da ? Hvorfor lurer du på det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 fordi jeg faktisk lurer på hvor mye plass Gud bruker når han mekker bil og om han trenger noe hjelp Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by p10turbo Tror ikke du trenger en sondemutter. Kom akkkurat på at du har jo en sånn mutter allerede på eksosen din nå. Det er jo bare og skru den av og montere på det nye røret. Hvis den ikke passer så er det bare for meg og fyre opp sveiseapparatet. Detta fikser kongen.. Det eneste du trenger og gjøre er og borre opp det hullet som er der allerede og gjenge det opp;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg