Gå til innhold

Grenrør

partypulp

Anbefalte innlegg

NissanPrimera .. vel... jeg sto der kvarters tid etter at du gikk.. de fikk telefoner fra andre kunder.. og virka ikke som om de var no interesserte i å finne ut om den delen... så jeg gikk jeg.. hehe

Deretter ringte jeg til nissan romerike.. de fant det ut med engang.. hadde et på lager i drammen, som jeg får på mandag.

smertefritt :)

eneste jeg er usikker på er om det passer da..hehe jeg vet jo ikke hvilken modell det grenrøret jeg har er fra.. årstall that is.. var vist et skille i 93....

men har iallfall bestilt et som var til 2.0 og gikk fra 2-1... burde jo passe..

1590 kr inkl moms kosta det.. må bare ha pakninger osv ved siden av.

p10turbo : Om dette er det riktige røret.. når har du tid å sette det på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by p10turbo

Tror ikke du trenger en sondemutter. Kom akkkurat på at du har jo en sånn mutter allerede på eksosen din nå. Det er jo bare og skru den av og montere på det nye røret. Hvis den ikke passer så er det bare for meg og fyre opp sveiseapparatet. Detta fikser kongen..

p10turbo: hvor skal dere to være mens han gjør det da ?

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by p10turbo

Tror ikke du trenger en sondemutter. Kom akkkurat på at du har jo en sånn mutter allerede på eksosen din nå. Det er jo bare og skru den av og montere på det nye røret. Hvis den ikke passer så er det bare for meg og fyre opp sveiseapparatet. Detta fikser kongen..

Det eneste du trenger og gjøre er og borre opp det hullet som er der allerede og gjenge det opp;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider