hansa Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Tenkte å legge no vinterdekk jeg har på no felger med et13. Orginalt på b-asconaen, som de sakl på er et37 (ca tror jeg). Vil så mye økning av sporvidden ha noe å si for hvordan biln oppfører seg? Sporing, oppførsel på snø/is etc? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 har spacere bak på bilen min nå, merker ikke noe spesiell forskjell annet at det virker som bilen er litt breiere bak, Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Så lenge det passer under hjulbuene, tror eg ikkje det blir så veeeldigt problemer..! Er jo bare til og prøve! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg