Corfic Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Tenkte og bytte filter på bilen nå.... Noen som kan ambefalle noe type filter? Helst kom med en begrundelse på hvorfor det filtret er best Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Corfic Tenkte og bytte filter på bilen nå.... Noen som kan ambefalle noe type filter? Helst kom med en begrundelse på hvorfor det filtret er best Hva slags motor har du da? Kjekt å vite.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 1,8 GL Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Ok. Hjelper ikke med så mye annet enn lyden da.... Det jeg gjorde på min forrige 1,6 100 hk var å borre masse hull i boksen i siden som var unna motoren. hjalp nok for min del. Ikke alle som selger til den motoren, ikke bra med et alt for stort, kan gå dårligere da. Men de fleste merkene har universal filtre som passer flere biler. F.eks Kn og Green Air er kurante. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Er hovedsaklig Kn og Green Air jeg har tenkt på men vet ikke helt hvem jeg skal velge Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Er nok ikke så stor forskjell på de, tror du får begge som passer akkurat til bilen din. Men koster sikkert en tusen lapp el noe... Synes det var bedre å drille noen hull jeg da...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger Green Air eller KN filter???? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg