Bjelland Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Har fått en skade i bakfangeren på a4'en min. Må nok byttes. Noen tips på hvilken jeg bør kjøpe? kommer ikke til å åkjøpe "standard" RS fanger... Lurer litt på S4 fanger, er fortsatt litt usikker. Hvor får jeg kjøpt en slik. Forslag mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 sjekk ut sidene til norsk bildelesenter http://www.norskbildelsenter.no der har de kanskje noe brukt noe.. :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Ellers så har jeg original fanger hvis du skal ha det. Mail meg i så fall: andreas@skotner.net Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg