Gå til innhold

dører fryser ved -1

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

Originally posted by srednA

Har troa på det ja, men tror du vil få problemer med å smøre inni kassa om ikke du demonterer den helt da.

Må vel demontere ja.. Har brukt slik låsolje som dem selger på shell foreløpig, satser på å få gjort dette til våren..

200g kostet bare 82.- så det lønner seg med tanke på X-antall bokser med låsespray/olje..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by morten_2

skaff dere fjernstyring til sentrallåsen deres så slipper dere dette køddet med fronse dørlåser. trenger kun å smøre listene om vintern med silikon da.

Joa, hadde vært kjekt det.... Hvor mye koster det for fjernstyringen da?

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Hei, ser det er lenge siden denne tråden har vært oppe!

E46 touring 2002

Har hatt problemer med at døren låser seg når den går under 0 grader. Jeg får opp døren, men får den ikke igjen. Etter litt om og men så har jeg byttet låsekassen med en helt ny en, men problemet bare fortsatte. Da var det en kar som tipset meg om at den kunne være vireren som går fra låsekassen til utvendig håndtak. Jeg sjekket da om jeg kunne åpne døren innenfra, og det gikk bare fint, fikk døren igjen også. Etterpå prøvde jeg å åpne den fra yttersiden og samme problemet at jeg ikke fikk den i lås igjen. Så nå har jeg hatt vireren ute og smurt den for å se om det går bedre.

Så de som har problem med låsekassen, så er det ikke sikkert det er selve låsekassen og bare et lite problem som vire....

Håper det er til hjelp for noen :)

-Ronny-

Lenke til kommentar
Del på andre sider