Mondeo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 85mod 2,0 L 5D "Televerksblå" EU godkjent des 04! Noen bulker! Motor går veldig pent.Selges kr 4500 RING/SMS 96239649 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Jeg er intressert i denne doningen din, kunne du ha lagt ut et bilde? Vet du hvor mye d er i forsikring på denne når jeg tegner forsikring på meg for første gang?? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Sliter litt med bilde, da jeg sitter på jobben. Bilen er helt org. utvendig, med en bulk i panser, en på taket og en i v bakdør! 14" v hjul på sorte stålfelger og 13" ditto på sommer! Og jeg må bytte til 5-trinns kasse før salg.. Låser seg i 2 gir! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by GTR 34 Jeg er intressert i denne doningen din, kunne du ha lagt ut et bilde? Vet du hvor mye d er i forsikring på denne når jeg tegner forsikring på meg for første gang?? Jeg betaler 5400 i året.. du må nok regne med litt mer siden jeg har 30% bonus, men blir vel ca 8 lapper!? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Okey, er ikke meninga å ha bilen lengre enn til våren så jeg overlever :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 hehe.. det blir ikke så ille det da.. et par tusen kanskje.. Må bare smile over at du også har blitt syk:D Rwd syndromet har rammet deg;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 hehe.... Er jo faen meg mer artig å gå på kunstutstilling enn å leke seg med fwd jo! En sladd og det hele er over.... Lenge leve rwd sier jeg bare ;) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Bilder? Motor/driverk? Rust? Kar i landet er bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Kaksa Bilder? Motor/driverk? Rust? Kar i landet er bilen? Som skrevet tidligere så sliter jeg litt med bilder. Motoren går like pent som ny, gearkassa låser seg i 2 gir som skrevet tidl., men jeg setter inn en 5- trinns i morgen. Bakaksling fungerer uten ulyder Det er litt overflaterust på kanaler og skjermbuer, samt rust nede på ei dør! Det som har vært i gulvet er reparert Bilen befinner seg på Gjøvik Mvh Knut Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 :cool: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by vwgolfgti Har du bilder? Med fare for å gjenta meg selv: Nei, jeg har ikke det:cool: BTW Nytt tlf nr 96239649 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 :idea: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Gidder du å tømme inboxen din eller? :) Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by bj0LL Gidder du å tømme inboxen din eller? :) Gjort det, den var forøvrig 27,14% full:confused: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg