Gå til innhold

Sony CDX M700R?

Ranger emnet

dyngman

Anbefalte innlegg

hallao,

har fått fatt i en Sony CDX M700R spiller som jeg har kjøpt brukt og har oppdaget at jeg mangler en vesentlig ting til fjernkontrollen nemeligt den saken som man plugger i remote utgangen bak på spilleren,visst ikke jeg da klarer å skaffe denne saken da vil det da si det samme som at spilleren er boss?en annen ting er det at når den går på så står det "CODE IN" over hele skjermen men jeg finner ikke ut hvor man skal trykke inn kode så hadde vært fint om noen kunne informert meg litt om det ja. Her er spillerne for de som ikke vet hvordan den ser ut Spillern

på forhånd som alltid takker jeg for svar:D ;)

MVH Dyngman

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joker70

Har samme spilleren .

Det fulgte med en ir fjernkontroll som også brukes til å taste inn kode med.

Men jeg kjøpte den ny.

IR fjernkontroll? jeg har fjernkontrollen men mangler jeg noe som skal plugges i den remote utgangen bak på anlegget den blå kontakten?funker det å bruke spillern uten fjernkontrollen og hvordan gjør jeg det i såfall?

MVH Dyngman;)

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoteutgangen er kun for å styre eksternt utstyr som feks.forsterker,antenne eller kondensator.

IR kontrollens signal mottas på fronten av spilleren.

Du kan selvsagt bruke spilleren uten fjernkontrollen men du må bruke den for å åpne koden.

¤Corsa A 1,3i¤

Megane 1,5 dci -10 mod

kangoo 1,9dci -05 mod

e.tec 150 HO

¤Renault 19 td¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider