Reksif Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har et problem med min `88 Audi 2.2 Quattro - NG-motor. Problemet begynte med turtallsjaging, dårligere og dårligere trekkkraft for til slutt og ikke starte. Skiftet da; bensinpumpe, komplett mengdegiver, plugger, fordelerlokk, rotor, o-ringer rundt dyser, luftfilter og kontrollerte: vakumlekkasjer, register, halvgiverpuls, målt bensinmengde, bensintrykk, pluggledninger og låneprøvd en ny motorstyringshjerne. Bilen har ikke katalysator. Nå starter den, men problemet er at bilen fusker stort sett hele tiden, men enda verre blir den i motbakker, som om den ikke går på alle fem. Det er som om den får for lite drivstoff. Pluggene ser normale ut. En sjelden gang glimter den til og går som f... Noen Audigenier som har forslag til løsning, før jeg mister håret?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Har du forsøkt med annen coil? Jeg hadde akkurat samme problem med Coupe'n min her for litt siden. Gikk greit til den fikk litt motstand den begynte da og fuske og gå dårlig. Det viste seg å være overslag på en pluggledning. Jeg byttet plugger og pluggkabler, så var alt i orden igjen. Kan være at coilen din ikke gir det den skal. Men du skriver at du har NG motor, det er vel en 2,3l, 5E, 10V? Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Er det luftmengdemåler på bilen din? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Problemet høres ut som brenseltrykket ditt skulle ha vært justert, Kan du forklare litt mer om problemet. Smeller det noe i motoren? Hvordan er den på tomgang? Forskjell på varm\kald motor? Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reksif Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har etter dette problemet lært at det ikke er noen vits i å måle pluggkabler så sADsAM hadde nok rett! Takker alle for innsatsen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Neste spørsmål takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg