classic Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Corsa Tuner BLING BLING.... Fikk nye hjul i dag.. skulle kjøpt 4 da... ser så teit ut med forskjellig på hver side :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Rakk ikke montere, lite egnet på vintern de nye:D Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Rakk ikke montere, lite egnet på vintern de nye:D det er ordentlig leke hummer vi snakker om? hummer 2? hehe Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Link til sider som har forskjellige slike typer? Fikk faen meg lyst på :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Corsa Tuner, Fy faen så rå bilen din er, har sett deg kjøre på plantasjen for en stund tilbake. Det var vel når det satt gr b 1.8 ohc i corsa(?) Da kjørte du en liten bil av noe slag, så ut til og gå kvasst i allefall :) :) :) Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 OBS: Mange bilder Driver å skal lakke om bilen min nå så lakken på bilene er ikke akkurat værdens beste ;) Bilen går utrolig fort. Ble selv overasket etter jeg byttet til en sterkere motor. Bilen dro engang i tiden på alle fire hjulene, men etter litt hard kjøring gjorde den ikke det lenger. Bakhjulstrekk er jo så utrolig mye mer morro ;) Men uansett.. Her er mitt lille leketøy :) Her kan du se åssen bilen var før. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 jeey :) første trådne min med to sider! :O Har kjørt litt i dag og går i morra blir det bra for da er kjøpesentere stengt, lyst pluss stor plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Tøff merce, hvilket merke er bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Skulle kanskje hatt en annen felg?! :) nye gummien sitter bedre en den gamle: Ghetto fix? ja takk :) 1l tine melke kartong funker brilliant som bokk :) Ser litt av corvetten bak der.... Hvordan skal du lakke merca da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Tøff merce, hvilket merke er bilen? EN D2 AMG Mercedes CLK :) Noen som vet om noe bra "middel" jeg kan bruke for å få vekk all lakken på bilen min? Og som ikke skader plasten. Skal til biltema om ca 1 uke og lurer på om de har noe smågodt jeg kan få brukt for :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg