Hestetun Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Oki.... Dere har overbevist meg... Kjøper ikke bilen av Oves bil. Men hva med denne da?? denne er sikkert direkte importert men ser veldig bra ut... Men prisen synest å vere litt lav?? 1965 Chevrolet Corvette 234.500,- Øystein Fredriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestetun Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Hestetun Oki.... Dere har overbevist meg... Kjøper ikke bilen av Oves bil. Men hva med denne da?? denne er sikkert direkte importert men ser veldig bra ut... Men prisen synest å vere litt lav?? 1965 Chevrolet Corvette 234.500,- Øystein Fredriksen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=584579 Der var den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindvall Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hei ! Jeg har sett på denne bilen,den har vært skadet i fronten og framhjulene står ikke der de burde. Jeg tror den er rammeskjev. Du trenger ikke å fortelle selger at jeg har kommet med denne info,gidder ikke å ha grinete folk rundt dørene...;) P.S. har ramme til 65`Corvette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 jeg kjenner til øystein. det er han som driver corvette store og eier greenwooden jeg har laget en tråd på tidligere. han virker seriøs. jeg har sett bilen og den ser grei ut. virka som den hadde en lakkskade på panseret, han sa han skulle fikse det... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindvall Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Øystein hadde ikke sett det,vi kikket på det sammen. Tenkte helst på eieren jeg da. Øystein virket både hyggelig og grei,seriøs kar tror jeg.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg