Gå til innhold

Club-honda Tok de juleferie eller?

Klokka

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Klokka

Noen som veit hvor jeg finner en How to på å bytte ratt i min civic hb 94?

Noen som veit hvor jeg finner en detaljert how to på å demontere fangeren foran på min civic hb 94?

Noen som veit når forumet kommer opp igjen? Noen som har mailadresser til moderatorer eller noe, så vi får litt info?

Søk på http://www.superhonda.com eller http://www.honda-tech.com og se hva du finner der av how-to's...;)

Karina og Cowgirl er ikke informert om hva som foregår heller...

Club Honda sliter rett og slett, ble jo hacket for en stund siden, men da ble det ikke gjort noe skade. Kan jo hende det samme har skjedd igjen, men at noen har slettet hele driten..? Uansett så burde den vært oppe igjen for lengst, 1 måned er lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

hørte i går at det skulle være klart i løpet av ett døgn, men nå er det ikke mange timene igjen av det...serveren har crasha vist nok så den oppdateres....men synes det er gitt alt for dårlig info om dette!!

Og det hørte du hvor? Uansett så er en måned fortsatt for lenge for en såpass stor klubb...:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Og det hørte du hvor? Uansett så er en måned fortsatt for lenge for en såpass stor klubb...:mad:

Hørte det av en i club'en, har han på msn'en min, men husker ikke hva han kaller seg på forumet... :) får håpe han har rett da ;) men ja er for dårlig av en så stor klubb asså!

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

hyggelig det, men ikke så hyggelig at det ikke funker i hvertfall for meg å logge in, kommer opp welcome ozzy, men så plutselig kommer den innloggingsiden opp igjen, og når jeg logger inn igjen skjer akkurat det samme....Noen som har samme problemet`?

Er nok ikke den eneste nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider