Gå til innhold

Club-honda Tok de juleferie eller?

Klokka

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere er betenkelig snare til å klage noe alldeles voldsomt når noe slikt skjer da? Husk på en ting, Henrik gjør dette på fritiden sin, han har vært sykemeldt i tillegg og det er sikkert ikke like enkelt å få tid til alt som skal gjøres midt oppi alt.

Vi er vel alle enige om at litt bedre info kunne vært gitt men i såfall måtte en midlertidig http-server ha vært satt opp og dette er det ikke sikkert har vært mulig og ville i alle tilfelle har medført merarbeid. Jeg ser ingen som har vurdert den siden av saken i alle fall. Kritikken overskygger alle andre hensyn. Bli voksne og tenk litt lenger frem enn egen nesetipp så klarer vi kanskje å beholde de få ressurspersonene som gidder å drive med dette for oss.

- Når man så tenker over at det er snakk om å betale bare Kr. 200,- i medlemsavgift (det er 4-5 øl en Lørdags kveld eller 5 Grandiosa dere...huff og huff) så skal dere ha rimelig dårlig råd om dette skal berettige den voldsomme kritikken. (de fleste av dere har vel råd til å ha bilen på veien eller?)

Disse 200 kronene gir oss suverene rabatter på masse titalls butikker rundt om i landet, et fantastisk samhold på treff og på nett og de samme kronene holder liv i engasjementet som flere i ledelsen i klubben enda forhåpentligvis sitter igjen med. Det må da være bedre å samtykke i at vi betaler jo tross alt ikke profesjonelle bedrifter eller de frivillige i klubben for å garantere 99.99% oppetid eller annen funksjonalitet og på den måten kan vi holde medlemsavgiften på et fantastisk lavt nivå.

Sånn, litt stim fra mine ører her, sorry hvis noen ble truffet midt i nesa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å melde meg inn på club-honda forumet her da bilen er i boks :D, men når jeg skal registrere meg så må jeg se et bilde for så å skrive hva det står i det bildet. Men bildet kommer ikke opp! Det kommer et rødt kryss i stedet :/

Er det noen sjangs for at dette blir utbedret i den nærmere fremtid, kanskje webmaster der kan få nyheten overført?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider