prizma Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 håper alle hadde en god jul! og ønsker med dette alle sammen et fruktbart nytt år ;) godt nytt år folkens! -- PS: heng dere på.... -- Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by prizma håper alle hadde en god jul! og ønsker med dette alle sammen et fruktbart nytt år ;) godt nytt år folkens! -- PS: heng dere på.... -- Joda.. God Jul og Godt Nytt År!... Men det er allerede en slik tråd her.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by MacSi Joda.. God Jul og Godt Nytt År!... Men det er allerede en slik tråd her.. :) det er en god jul til mine kunder tråd her, ikke en god jul og godt nyttår til alle!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Jeg synes nå sannelig at du skriver: Originally posted by prizma PS: heng dere på.... Blir ikke dette litt feil sagt av deg da? :D Kan ikke se at du hilser til dine kunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Morel Jeg synes nå sannelig at du skriver: Blir ikke dette litt feil sagt av deg da? :D Gold Jul & Godt Nytt År! hvorfor det da? fordi det sikkert er mange andre som også vil ønske de andre det samme som jeg ønsket dem? hvorfor disse en tråd du selv har hengt deg på? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Nå må du jammen se å lese alt i en sammenheng. Scroll opp og les tråden fra begynnelsen. Har du spesifisert at hilsenen er til dine "kunder"? I rest my case! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg