KriegHeim Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Var innom bilradiospesialisten idag, og de kunne skaffe cadence :) Må innrømme at jeg har falt for cadence amadeus, er det noen som har noe erfaring med denne serien? har sett mest på m4000, tenkte å brokoble denne til 2 kanaler og bruke på 2 cadence flash 12 elementer.. Er denne kraftig nok til dette, eventuelt å gå opp ett par hakk på subbene, til beast serien? Ev. andre forsterkere som er verd å se på, skal helst ha cadence, da jeg har mest cadence fra før :) MHV espen Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Ta deg en tur innom superstyling. De har mye info om cadence. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaJaCkal Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by esFORD Var innom bilradiospesialisten idag, og de kunne skaffe cadence :) Må innrømme at jeg har falt for cadence amadeus, er det noen som har noe erfaring med denne serien? har sett mest på m4000, tenkte å brokoble denne til 2 kanaler og bruke på 2 cadence flash 12 elementer.. Er denne kraftig nok til dette, eventuelt å gå opp ett par hakk på subbene, til beast serien? Ev. andre forsterkere som er verd å se på, skal helst ha cadence, da jeg har mest cadence fra før :) MHV espen Har en M4000 liggende ubrukt. Men jeg kan iallefall si at du kan trygt gå opp et par hakk når det kommer til sub. En Flash blir veldig underkill for en amadeus, det vil såklart gå. Men da ville jeg heller tatt en litt mindre forsterker. Har du sett noe på Cadence Triplex 12"? Anbefales til den forsterkeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg