Gå til innhold

Hvem er dette som har kjørt seg fast?

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

Når har man kjørt seg fast da? Når man ikke kommer seg løs uten å åpne døra? Eller når man kommer seg på veien ved hjelp av et par staute karer? Eller når man må hente nærmeste traktor/bil ?

Når man ikke kommer seg løs ved egen hjelp?

man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.. så har jeg kjørt meg seriøst fast da!!!... bare så vidt jeg fikk opp døra, 15 meter utpå et jorde. Brukte litt over 20 minutter på å grave frem bilen, deretter nesten en halvtime med graving og dytting (i oppoverbakke).

Slik kjøring er den eneste måten å lære seg at slik gjør man ikke igjen........... :D :D :D :D :D :D

(kan nevnes at hastigheten i det jeg traff snøen var mellom 70 og 80 på nåla)

EDIT: bør vel nevnes at alle i bilen kom pent fra det, det samme gjorde bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Javel.. så har jeg kjørt meg seriøst fast da!!!... bare så vidt jeg fikk opp døra, 15 meter utpå et jorde. Brukte litt over 20 minutter på å grave frem bilen, deretter nesten en halvtime med graving og dytting (i oppoverbakke).

Slik kjøring er den eneste måten å lære seg at slik gjør man ikke igjen........... :D :D :D :D :D :D

(kan nevnes at hastigheten i det jeg traff snøen var mellom 70 og 80 på nåla)

EDIT: bør vel nevnes at alle i bilen kom pent fra det, det samme gjorde bilen

wtf, 15 meter utpå et jorde?? grise-kjører altså :D

"Slik kjøring er den eneste måten å lære seg at slik gjør man ikke igjen........... " unntatt på lisjøen el.l steder ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg hadde med meg var sikker på at han måtte selge bilen sin slik at vi kunne dekke utgiftene til min brors bil.

Den var innlånt for annledningen da vi skulle inn på Finnmarks vidda og dykke. På tur hjem så skulle vi ta en "snarvei" over en myr.

Dette var en Suzuki 410 med tøy tak. Myra sto på det værste ca 5 cm over førersetet.

Masse trykkluft, 2 trær som bend stenger, om en Toyota med vinsj , 11 kompiser og 52 timer senere så var vi løs :)

Eneste skade var ødelagt reduksjons gearkasse og utslitt klutsj da den ikke likte myr ;)

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

wtf, 15 meter utpå et jorde?? grise-kjører altså :D

"Slik kjøring er den eneste måten å lære seg at slik gjør man ikke igjen........... " unntatt på lisjøen el.l steder ;)

joa ... men detta var langt uttpå bygda i våler.... var nedoverbakke, dårlig dekk (sklei BRA) og masse nysnø :=)

Jeg grisekjører aldri.... jeg bare kom litt fort over en bakketopp og plaserte bilen pent mellom tjukk jernstolpe og en betongkum (så ingen av de før etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider