Skrotnisse Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 dette har vært oppe før...men jeg finner det ikke.........trenger primært bilde av bakstillinga........ Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 her er et lite et... håper det hjelper...:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 takk skal du ha...akkurat det jeg var ute etter Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Skrotnisse takk skal du ha...akkurat det jeg var ute etter Hvilke bilder er du ute etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Texascom Hvilke bilder er du ute etter da? som sagt..jeg fikk det jeg trengte....måtte se om han brukte orginalfestene til panhard-staget til watt-linken eller om han laget egne....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 her har du et par bilder til av bakstillinga har masse flere bilder vis interesse... mmm jordbær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 HEI....hvem kasta jordbæra??? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 kan du ikke bare legge ut alle bildene du har av den bilen, er faan mæ norges, om ikke verdens mes omtalte 242:D motro, hk, understell osv? :D:D:D bare elsker den bilen:D:D:D:D Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 jeg tror jeg rett og slett ikke gidder pga den fokkings analoge linja :ssip: hadde adsl i rakkestad,men flytta til særp og utpå vidda her har dem faen ikke klart og få lagt opp skikkelig linje..... :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Skrotnisse som sagt..jeg fikk det jeg trengte....måtte se om han brukte orginalfestene til panhard-staget til watt-linken eller om han laget egne....... Stemmer det.. Leste visst litt feil jeg, syntes det stod "fikk ikke akkurat det jeg trengte.." :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Poffs jeg tror jeg rett og slett ikke gidder pga den fokkings analoge linja :ssip: hadde adsl i rakkestad,men flytta til særp og utpå vidda her har dem faen ikke klart og få lagt opp skikkelig linje..... :ssip: send på mail da? osiris_86no@hotmail.com Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Poffs her har du et par bilder til av bakstillinga har masse flere bilder vis interesse... mmm jordbær Dreiv å demonterte på 242'n i dag, og jeg har planer om wattlink. Lurte på åssen eksosen skulle komme forbi det ekstra stager/festet man man må lage i sammen heng med wattlinken, men her er løsningen!!! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Noen som har peil på hva biltilsynet mener om wattlink? Må den bygges av "fagfolk", eller kan man sveise festene selv?? Tenker på godkjennig av bilen. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 kommer vel annpå hvor flink du er til å sveise anntar jeg Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Noen her som har fått godkjent wattlink i 240 da? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg