olehenri Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hvor i gamperæva sitter karosserinr på golf 2? finner det fankern meg ikke. :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 I motorrommet oppå det brettet inn mot vinusvisker motoren og det... ligger under det plast brettet du har der... ligger ca midt på og helt ut mot motoren.... mener også det er presset i ei plate som står helt foran i motorrommet en plass... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by golf gti16v I motorrommet oppå det brettet inn mot vinusvisker motoren og det... ligger under det plast brettet du har der... ligger ca midt på og helt ut mot motoren.... mener også det er presset i ei plate som står helt foran i motorrommet en plass... takk! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by golf gti16v I motorrommet oppå det brettet inn mot vinusvisker motoren og det... ligger under det plast brettet du har der... ligger ca midt på og helt ut mot motoren.... mener også det er presset i ei plate som står helt foran i motorrommet en plass... står faktisk en plass til =) tro det eller ei =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Dan Stamnes står faktisk en plass til =) tro det eller ei =) hehe.. :P trengte bare det enkleste.. fikk jeg bevist at bilen min IKKE ER STJÅLET! *grrr* :mad: :mad: angry angry angry angry angry :ssip: hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by olehenri hehe.. :P trengte bare det enkleste.. fikk jeg bevist at bilen min IKKE ER STJÅLET! *grrr* :mad: :mad: angry angry angry angry angry :ssip: hehe w00t? noen som tror det? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by olehenri hehe.. :P trengte bare det enkleste.. fikk jeg bevist at bilen min IKKE ER STJÅLET! *grrr* :mad: :mad: angry angry angry angry angry :ssip: hehe jasså, hehe... ehh? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg