Gå til innhold

Turbo disel pop-off!

Ranger emnet

[dEvil]

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf 3 GTD Special

lett å bli litt firkantet på et forum ja....

Det er kanskje litt firkantet, delvis enig der.

MEN:

Er det ikke greit å bli rettet på når man sier noe som er helt feil, og du vil fremstå som en amatør om du snakker med folk med litt peiling?

Eller skal vi bare gi opp, og la folk jabbe ivei med feil navn, feilinformasjon, råttent språk osv osv?

Påpeker at det siste avsnittet er ikke rettet til trådstarteren, men et generelt spørsmål/hjertesukk.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som vanlig pleier dette å munne ut i sidevis med diskusjoner og resultere i en ubrukelig tråd.

mvh

Noe som du allerede er fint igang med.

Til trådstarter: Her er en howto på å montere dump på en 405 TD motor, så skjønner du hva du trenger å gjøre, evnt. kjøpe.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med GOD hjelp i fra mange allvitende internettmekanikere her inne som elsker å pirke på alt til minste skrivefeil,

:rolleyes: Når noen sier noe som rett ut er feil, så må det vel faen meg kunne reageres?

Jeg kommenterer aldri skrivefeil, da det er mange som har problemer med språket, men feilinfo er ingen tjent med.

Greit det er mye fjortisfjas her inne, men om man ikke kan rette på ting som skrives som er FEIL, da blir det jaggu ikke mye verdifullt igjen her inne..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada drit no i dette prinsippet da, bli voksen, eller oppfør deg som en, gjelder alle, inkludert meg, sånn at du slipper å poste et innlegg, "gjelder deg også".

Ta no heller en diskusjon over PM om det skulle være så viktig at man får sagt siste ordet i diskusjonen, slik at alle andre slipper dette tøvet her, som ikke har noe med tråden opprinelse.

Vær et godt forbilde nå å si takk for at noen gidder å informere om at den faens dumpventilen ikke heter pop-off!!!!!!!!!!!!!!...

Takk!

Ps! fint om noen gidder å forklare Rustad det samme. Merkelig at Rustad som liksom skal være bilkjenner/ekspert ikke veit forskjellen.

En annen ting med Rustad er jo da han prøvekjører en MX5 med turbokit og begynner å klage på at eksostempen klatrer rett over

800 grader, sier til eieren at han må gjøre noe med kjølinga???

Faen, mannen har ikke styring i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada drit no i dette prinsippet da, bli voksen, eller oppfør deg som en, gjelder alle, inkludert meg, sånn at du slipper å poste et innlegg, "gjelder deg også".

Ta no heller en diskusjon over PM om det skulle være så viktig at man får sagt siste ordet i diskusjonen, slik at alle andre slipper dette tøvet her, som ikke har noe med tråden opprinelse.

Tror faktisk ikke det har så mye for seg å diskutere dette med deg på PM.. Tiden brukes nok bedre på andre ting.

Men kanskje andre som leser denne tråden lærer noe, det hadde jo vært bra.

Tror nok jeg oppfører meg som en voksen stort sett, og ønsker gjerne at diskusjonspartnere gjør det også.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr Deej

Vær et godt forbilde nå å si takk for at noen gidder å informere om at den faens dumpventilen ikke heter pop-off!!!!!!!!!!!!!!...

Takk!

Ps! fint om noen gidder å forklare Rustad det samme. Merkelig at Rustad som liksom skal være bilkjenner/ekspert ikke veit forskjellen.

En annen ting med Rustad er jo da han prøvekjører en MX5 med turbokit og begynner å klage på at eksostempen klatrer rett over

Rustad kan kjøre bil ikke skru på dem. Å han virker ikke ut som har så mye peiling nei.

Men det sette fra danmark til diesel må jo vare bra det da, 2000 for det er jo billig da.

Blir mye tyngere med med vanelig og ombygging til gasspjell, har gjort det en gang og aldri mere.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til gjengjeld sletter jeg mine innleg slik at tråden kan brukes i senere tid. :cool:

mvh

Nå har jeg slettet mine feilopplysninger. Hvis resten og gjør det er tråden snart lesbar.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr Deej

Hehe, reagerte på den jeg også ja!lol

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider