Gå til innhold

Endelig ny bil:) 2000 Audi S3

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Bare å melde deg inn. :) Mye treff til sommeren.

Liertoppen er bra utstilllingstreff.

De 17" som sitter på til vanlig er fine de. ;)

Gøy kunne bruke den litt også.. :D

Må gå for 19" om du skal ha felger....

Ikke sot altfor mørkt, større sjanse for å bli stoppet da. Og kan fort bli litt jalla. Politibilene er altfor mørke... ;)

Ta chip, luftfilter og dump først. Så senking, eksos og felger. ;)

Annen cd-spiller og litt mer bass. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4 stemplede Brembo monteres denne uken!

Ja er veldig fornøyd jeg.

Men bremseoppgradering? Er vel mest for syns skyld det eller? Eller de den trimmet mye! Syntes bremsene tar godt jeg.

Blir vel bare slisset brembo når jeg skal bytte skiver tenker jeg, for uttseende lissom!

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ble nice det der! Vurderer å få satt på vinterdekk på S-felgene jeg også. De 205/55-16 jeg har nå ødelegger hele bilen. Blir jo borte inni hjulbua der.

En annen ting, er ikke 19" hakket for stort? Blir den ikke litt "vinglete"? Regner med at jeg dytter på noen 18" med litt kant på til sommern. Innbiller meg at det blir stort nok... hehe. I hvertfall i sammenheng med senking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, er ikke 19" hakket for stort? Blir den ikke litt "vinglete"? Regner med at jeg dytter på noen 18" med litt kant på til sommern. Innbiller meg at det blir stort nok... hehe. I hvertfall i sammenheng med senking...

Sånn på gata å når jeg ikke kjører på bane, så er det helt greit med 19", har alltid elsket store felger, så var lissom rett føt jeg satte på 20" :fire: Hehe!

Men har fasktisk vurdere og bytte ut de jeg har og kanskje få noen brede 18" som fyller ut litt mere, for er lissom litt galt innpress på de jeg har nå, så de blir stående litt langt inne i bua!!

Vi får se spørs hva jeg får for A8 felgene først!

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du se forskjell på 18" og 19".

RS4 felgene er ikke akkurat brede men gir kanskje ett lite inntryk?

ATT00012.JPG

!CID__0iMvytEQFY_.JPG

På RS6 felgene har jeg satt på spacere, så foran så går den helt i kant til kant med skjermen..

Veit ikke om dette hjalp jeg da men :D Prøver bare å hjelpe..

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!CID__0iMvytEQFY_.JPG

På RS6 felgene har jeg satt på spacere, så foran så går den helt i kant til kant med skjermen..

Veit ikke om dette hjalp jeg da men :D Prøver bare å hjelpe..

NudleR dette er den beste hjelpen jeg har fått på lenge!

Er faktisk veldig sugen på RS6 hadde det på gamle A4 min og kunne tenke meg det igjen!

og om ikke jeg får byttet bort A8 eller solgt de felgene, så vurderer jeg spacere! Hvor mye har du "spacet" de ut?

Vil ikke bytte du da NudleR??

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider