Gå til innhold

Endelig ny bil:) 2000 Audi S3

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Det vet jeg faktisk ikke.. Fikk de med når jeg kjøpte hjula av en fyr :D Men de er ikke "spacet" ut veldig mye foran.. En cd plate eller noe kan jeg tenke jeg.. Bak er det da mer..

Akkurat fått de så vil beholde de litt :D Men var bra at jeg klarte å hjelpe deg :D

Gå for RS6.. Kjempe felger :D "Alle" har jo RS4 felger...

Prøve å komme med bedre bilder snart.. Fått montert chrome speil idag :p

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyller jo ut det lille ekstra med 19" ser jeg.. Jeg er litt fan av kant jeg da. Har lurt litt på RH Cup 8x18 foran/9x18 bak... Litt usikker på hvordan det vil bli.

Nice soting NudleR! Prøve å få gjort det selv. Hvor mye ligger det på? 4000,-?

Takker :D Jeg betaltet ingenting for det jeg da. Så er litt usikker på prisen.. Fikk det pga av at mor og fra driver med bilpleie og utfører solfilm.. Derfor jeg har den reklamen på bilen :D Men tror det koster rundt 3500kr for en a3 jeg.. Så rundt 4000kr er ikke veldig langt unna.. Ellers har pappa ganske like priser som strømmen bilpleie..

http://www.strb.no/ så går man på prisereksempler :p

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D Jeg betaltet ingenting for det jeg da. Så er litt usikker på prisen.. Fikk det pga av at mor og fra driver med bilpleie og utfører solfilm.. Derfor jeg har den reklamen på bilen :D Men tror det koster rundt 3500kr for en a3 jeg.. Så rundt 4000kr er ikke veldig langt unna.. Ellers har pappa ganske like priser som strømmen bilpleie..

http://www.strb.no/ så går man på prisereksempler :p

3500,- ja? Oki, men det er vel ikke ille... litt ekstra ved siderutene foran regner jeg med. Må vel få gjort det om ikke så lenge. Gjør seg på svart bil... Jobber faren din i helgene? hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider