mihkku Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Da fikk jeg merke uværet, og for en gangs skyld når jeg hadde på bilbelte og fulgte fartsgrensen(70km/t) så skjer dette. Veien er helt hvit, det blåser litt, ser ikke den 0.5m høye kanten midt på veien og BANG... Slutter ikke der. Så kommer enda brøytebilen som hadde stoppet for en stund tilbake å tar med fangeren laaangt inn i skogen. Fant kun 3 deler av fangeren og mere er der ute inkl. bilskiltet med reg. DH64994. Dette skjer enda sammen dagen når jeg har lagt ut bilen for salg, er 5 personer som har ringt i løpet av jula :/ Vel Opel merket overlevde merkelig nok. Men det kommer en ny front på som skal "egenmodifiseres" litt og panserforlengeren blir lakkert sammen med panseret slik at ingen skjøter synes. I tilegg til nylakkert tak og litt til. Får se hva taksmannen sier. Slik så forøvrig ut bilen før fronten tok kvelden i grøfta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Kanskje du får mulighet til å sette på en frontfanger som passer litt bedre til bakfangern din nå :) Ser litt rart ut med en fanger som nesten tar nedi bakken foran, og har en halvmeter og gå på bak. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 skal du sveise på panserforlenger eller kjøpe en i plastikk? :rolleyes: Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Er i glassfiber men skal gjøres litt om. Blir faktisk fint når jeg setter på sommerdekkene, da synker bilen en del bak. Ekke fan av huge rieger hekk. Har mattig bakfanger btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 den fangern der er vel den gamle fangeren din? den nye er jo endel annerledes da.. du liker de bildene mine? :) har forresten sittet å lurt på hvorfor du ikke har ringt ang det der... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Skulle ringe deg når jeg fikk fangeren :P Blir rått med den leppa, extra rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg