Gå til innhold

oppsett til 250-300hk i 350?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

v8 er billige hk.har bygd motor nå i høst jeg.her er noen ca priser på div deler. så du får ett lite innblikk i priser. innsug 1400.- forgasser 750cfm 2350.- kammsett 1800.-bare dette hjelper endel. for enda mere hk så kan du sette på alutopper 9000.- enda mer hk 350/383 strokerkitt 10 000.-

:D ring på sarpsborg motor god service + billige deler.

dette er +moms priser. på Chevrolet 350

stå på:D

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AdrianL

så da burde vel være fult mulig+ å komme opp i denne effekten for 10-20k...? eller er kassene dyre?

hva mener dere om automat i drifting? inntil videre ihvertfall, må vel tyne den litt på gira men likevel kan vel gå?

spørr litt mye her, men har NULL erfaring med v8, (og automat:D )

For 20K får du vel glatt 350-400hk.. Kommer litt ann på hva slags motor du har som utgangspunkt..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står flere motorer tilsalgs på autodb.no.Velg Chevrolet og sett tak på feks 35000 kroner så skal du få opp 3-4 stykker ihvertfall.Priser fra 11000 til 32000 hvis jeg husker rett.Den dyreste var helt nybygget med 450 ærlige hester iflg selger.(Som forøvrig er en seriøs kar så vidt jeg vet)

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AdrianL

takker for svar folkens! ble litt hekta nå:D

tenkte litt på å kjøpe en litt halv sliten 350 og blueprinte, med det jeg får råd til av oppgradering. hvor langt holder org. clutch osv da?

kan man få den effekten med org. stempler (uten overladning)?

Blueprinte en motor er ikke å trimme en motor, blueprinting er å lage/overhale motoren med de opprinelige spesifikasjonene som motoren hadde fra fabrikken når den var ny.

Tror at bluprinte er et av de mest misforståtte utrykkene innen for Amcar.

Bluprinte=kopiere.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker om å blueprinte! men altså noen (opgraderinger, det jeg har råd til!) men ellers bytte org. lagre osv, veie og vektjustere.

har ikke penger til alt jeg vil ha derfor restaurerer jeg først, med kanskje litt kvassere kammer, gassere, alu topper osv.

hva er alternativ bilene til drifting med 350? har et veldig begrenset budsjett. vurderer 240 fordi de er billige, enkle å få deler til og de tåler litt. pluss at de er greie å få solgt igjen med bur osv.

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider