prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 bud: 500,- + frakt, er noe av det høyeste. mvh. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Solgt til meg =) Skal bli godt å bytte det ut med jalla frontsettet mitt :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 500,- er et av de laveste budene eg har fått du ;) Originally posted by prizma bud: 500,- + frakt, er noe av det høyeste. mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Frontsettet er som sagt solgt nå. håper Wabby blir fornøyd med det og får god lyd i bilen sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 synd, var så klar for priskrig :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg