Gå til innhold

Forhandlere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

500 kr meteren med rør......

Ja , da er du blitt lurt noe helt vanvittig!:D

Var det ett 3" rør med 2,9mm godts?... da koster deca35 kr meteren hos Stavanger Rørhandel +mva...

Det fant jeg ut etter å ha ringt SATANS Svensen Eksos.... da skulle jeg få kanonpris for 240 kr meteren.... da jeg i sjokk fortalte selgeren på Stavanger flirte han godt å sa at svensen kjøper jo bunter med rør og får det mye billigere......

Var jeg forbanna på Svendsen?..... JAAAAA!:mad:

Å jeg kunne jo få den tykkelsen jeg ønsket, så jeg fikk 1,5mm 3" rør....:D

så sjekk priser på dette med exsos, for spesialfirmane tar seg råtent betalt for visse ting.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en "moderne" bil og da er alt mye lettere :- )

Kjøper allt fra summit eller andre store firmaer i USA. Jeg ringer ikke til Årnes/stolen eller de andre leverandøren for å sjekke pris lengre, de er fra 50-200% dyrere en direkte fra usa.

Er det panikk har jeg brukt Norrlands Custom i sverige. Brukbare priser og selgere som vet hva de selger, RASKE forsendelser.

Jeg bruker alltid magnum (har kjøpt relativt små å lette deler).

Amerikanske bildeler leverer summitdeler men det koster ca 80% mer en å ta det direkte fra summit med magnum.

Steinar Stolen er dyr og noen av gutta bak disken synes at kunder er det mest plagsome som finnes. Men man kan gjøre et kupp der av og til.....når noe er på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg motorverksted ga meg en gang ca 1300kr i avslag fordi de syns synd på meg som overhalte motor i juni/juli!

Northstar er hjelpsomme, og interesserte, og ikke så dyre. Dessuten sier de fra hvis det kan ta lang tid å få delene.

US-autoparts er flinke til å levere feil.... Skulle ha foringer til forstillingen til lincoln... Det var lettere sagt enn gjordt. Usap sendte feil... 3 ganger!! Til slutt fant jeg foringene jeg manglet her i tønsberg hos en brannmann som selger amcardeler på si.... Han hadde de "umulige å finne" foringene mine på hylla! Var ikke uvanlige i det hele tatt!

Phoenix kan man jo si mye om, men mine erfaringer er stort sett ok... Jeg har jo venta på en ac-pumpe i 7 måneder en gang, men jeg fikk den til slutt ganske billig. Elers er ikke Phoenix billigst, men de kan stort sett skaffe, og hvis det er billigere å handle andre steder sier de i fra! (ihvertfall til meg) Skal man bruke Phoenix er det helst til brukt. Det er det de er best til. (Mye pga Thor Henry, som styrer med det brukte) Å kjøpe bil hos phoenix, gjør jeg nok ikke flere ganger, fordi det rett og slett er for dyrt med amcar hos forhandler (er egentlig greit å handle der). Bilen min ble levert godkjent, og med understellsbehandling i prisen. Alt som dukket opp etter at jeg kjøpte bilen ble fikset på phoenix som garanti. Sprukket vannpumpe, oljelekk, bremsefeil og litt til.

Det som skal sies er at man skal helst handle med de ansatte. Trond Edh selv (eieren) er litt høy på pæra.

Hvis man skal finne litt ukurante biler kan Vollen truck and parts (nær asker) være en ide. Han tar inn ikke bare amerikanske biler, men alt som ser interessant ut. Så mye rart der sist jeg var innom. 4dørs 69 thunderbird, hummer h1 militærutgave, saab sonet, opel coupe, porshe912, og 73mach1 med manuell, og 351. Litt skrotnissepreg, men trivelig kar! Greie priser også.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg var som sagt innom der i August og da kjørte innehaveren rundt i den Firebirden.Jef så ikke særlig nøye på den, men den så nokså lurvete ut.En bil til maks 40000 spør du meg.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider