Gå til innhold

Salmaker

Ranger emnet

Mr. SQ

Anbefalte innlegg

Originally posted by autod

bilskreddarna i stockholm, eller broderieksperten i oslo...

Takker for svar!

Nå fant jeg ikke noe info på bilskreddarna, men er i utganspunktet interessert i å få gjort arbeidet i Norge. Broderieksperten foretar kun brodering, så vidt jeg kunne se, og ikke salmakerarbeid.

Jeg tenker hovedsaklig på Salmakere som bygger om og trekker stoler, samt at jeg er ute etter å få formsydd nye gulvmatter. Disse skal selvsagt også broderes.

Fairmont var jo store (og så vidt jeg vet dyktige) på slikt tidligere, noe peiling på hvordan det står til nå?

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

kjenner desverre ikke til noen i norge som er stødige på det, vet at broderieksperten er gode på brodering..

Ok, takker for hjelpen!!

Om noen andre har tips, så kjør på.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by red-5

Prøv Telemark Salmakerverksted på tlf 35593395,

dyktige folk som får til det meste.

Takker så mye for tips!!:D :D

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en bilsalmaker her i kr.sand (salmaker tønnessen eller noe slikt). Han gjorde en finfin jobb med vinyltaket til amerikaneren vi hadde før, men utover det har jeg ikke noe erfaring med ham. Virker som om han har vært en del år i bransjen ihvertfall :)

Holder til mellom Ålefjær og Jærnesheia.

Kan prøve å snuse opp telefonnummer om du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePiFaNT

Det finnes en bilsalmaker her i kr.sand (salmaker tønnessen eller noe slikt). Han gjorde en finfin jobb med vinyltaket til amerikaneren vi hadde før, men utover det har jeg ikke noe erfaring med ham. Virker som om han har vært en del år i bransjen ihvertfall :)

Holder til mellom Ålefjær og Jærnesheia.

Kan prøve å snuse opp telefonnummer om du er interessert :)

Joda, det er Tønnesen i Ålefjær 38 19 80 20 og så er det Reidar Svendsen & Sønner AS 38 18 31 60 på mjåvann like vest for kr.sand, siste der skulle ha ca. 3000 pr sete for skinn....

Passat 2,0 16v GT

Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben

Siste Måling: 140,1 dB

Team DD Norge

http://www.nettnett.net/teamdd/

46736a0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knusern

Nå ble jeg litt nysgjerrig Glenn. Hva har du tenkt å trekke i fin-fint stoff? Noe rått som passer High End? jeg bare spekulerer...

Det er til et prosjekt som ligger rundt 1-2 år frem i tid før det er ferdig.

Det skal forhåpentlig bli et unikt prosjekt med kvaliteter man ikke har sett før.

Driver planleggingen nå, og må derfor orientere meg litt om firmaer som kan ta på seg arbeid jeg ikke vil gjøre selv. Alt av nye interiørdetaljer skal være custom.

Som med alt annet avhenger også dette prosjektet av hvor mye tid jeg har til rådighet, så vi får se hvor lang tid det tar.

Skulle ha påbegynt dette prosjektet i år, men har prioritert oppgradering av mitt High-end oppsett hjemme, og slikt koster svært mye penger, så da måtte bilprosjektet vike.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...