Gå til innhold

Salmaker

Ranger emnet

Mr. SQ

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. SQ

Det er til et prosjekt som ligger rundt 1-2 år frem i tid før det er ferdig.

Det skal forhåpentlig bli et unikt prosjekt med kvaliteter man ikke har sett før.

Driver planleggingen nå, og må derfor orientere meg litt om firmaer som kan ta på seg arbeid jeg ikke vil gjøre selv. Alt av nye interiørdetaljer skal være custom.

Som med alt annet avhenger også dette prosjektet av hvor mye tid jeg har til rådighet, så vi får se hvor lang tid det tar.

Skulle ha påbegynt dette prosjektet i år, men har prioritert oppgradering av mitt High-end oppsett hjemme, og slikt koster svært mye penger, så da måtte bilprosjektet vike.

mvh

Glenn

Off toppic

Er det et sånn "Top Secret" prosjekt eller er det noe du legger ut på forumet? Hadde vært kult å se stepp by stepp oppbyggingen på sånne syke greier. Slik som Soundstream Arosa holder på :D Det er gøy å følge med på.

Angående Toppic så har jeg desverre ingen tips til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2maz

Off toppic

Er det et sånn "Top Secret" prosjekt eller er det noe du legger ut på forumet? Hadde vært kult å se stepp by stepp oppbyggingen på sånne syke greier. Slik som Soundstream Arosa holder på :D Det er gøy å følge med på.

Angående Toppic så har jeg desverre ingen tips til deg

holder ting litt hemmelig nå, da jeg ikke vet om eller når dette prosjektet vil bli ferdigstilt.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider